The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
Hehe Bjorn, Je Beta blijft gwoon steeds beter worde vin um eg PHAT :D
Mja das hadk je net al @ msn doorgegeven.. Droog dat *scheert balzak* ;)
Blijf dit projectje wel volgen :)

Net de 2e rox achtervelg gekocht :) Heb er nu dus 3 8P 8P

roxxxx.JPG

hoerrrr :),

ziet er weer fruitig uit,

nooit ged8 dat mijn viesche voorvorkpootje zo mooi werd :)

(waneer kwam je mijn zak kaalscheren ??? :D :P)

denk dat bjorn stiekum nog 1 achtervelg zoekt :P

hij wil namelijk 2 zijwieletjes maken (kinderfietsstyle)... hij is namelijk bang om op dat cross barrel te rijden 8P

DennisB said:
denk dat bjorn stiekum nog 1 achtervelg zoekt :P

hij wil namelijk 2 zijwieletjes maken (kinderfietsstyle)... hij is namelijk bang om op dat cross barrel te rijden 8P

Juistem.. :) Kinderfietsjes zijn toch ook altijd een grote hobby van me geweest en een passie, dus heb ik besloten deze hobby voort te zetten :W Nu effe ontopic aub :P

Koel man ook die monoarm verbouwing (al blijf ik erbij dat een hydraulische voorvork beter is voor de wegligging, dan een vereedelde schommelarm)

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat je ook Aerox velgen pakt. Als je ze mooi vind moet je het doen natuurlijk, maar je had nu mooi kunnen doen en 2 Beta Ark achtervelgen kunnen pakken.

Ark gaat waarschijnlijk de verkoop in, althans het frame + de kappen. Het blok hou ik en ga ik ook afmaken, denk dat ik een aerox of area ga kopen.

De Beta was zo vet, er zijn al genoeg Aeroxen, als je dan vervangt doe het dan na een Area, maar dan nog vind ik het persoonlijk jammer dat je dat hebt gedaan.

Hey jong waarom had je niet ffe kunnen bellen???Dat je niet kwam voor de velgen
laat me volgende x wel wat weten he,ben extra thuis gebleven om op je te w8ten :S.

->Sp3cIaL-ArK<- said:
Ark gaat waarschijnlijk de verkoop in, althans het frame + de kappen. Het blok hou ik en ga ik ook afmaken, denk dat ik een aerox of area ga kopen.

:X 3 words: dont do it !

heel de nederlandse bevolking rijd al op aerox :P
Je beta is net zo gruwelyk!

Status
Not open for further replies.
Back