The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
Het verschil tussen een cross en speed is niets. Enkel de zuiger + 85mm drijfstang maakt verschil in timing. Deze komt iets lager te liggen.

Verder een heeel leuk cilindertje. Ga je veel plezier van hebben in de toekomst. :)

bees80.JPG

Vandaag van Inne de XSH stickers binnen gekregen :):):*:* Nu nog wachten tot de zooi ook naar XSH kán :D (dinsdag of woensdag als de Cross binnen is)

Ziet er lekker uit bjorn ;).

Toch jammer dat je voor 70 bent gegaan.Aan de andere kant vind ik het ook wel weer grappig.Als die van mij klaar is , sprinten??

Woei... en toen gingen we naar EPC :W:W

cross.JPG

Malossi MHR Cross is dus gekocht en binnen :):) Ook Malossi RHQ 85mm krukasje gekocht met Malossi lagers, die komt maandag binnen denks (thanks 2 Xander ;)). Dadelijk alles klaar maken voor verzending naar XSH, maandag alles op de post doen

gekke trut , dat ziet er ff geil uit :o :W

vergeet mijn cadeautje niet he ;) zodra ik je zie krijg je em :* (nee dit gaat niet over de lingerie :D)

Vandaag A747 ingeslagen, Denso racebougie, wat pakkingen ennn de doos klaar gemaakt voor verzending naar XSH. Vandaag gaat het de deur uit :)

Hahaha ja speciaal voor jou:

Zooi verzonden naar XSH :W, dadelijk komt Marco van EPC op bezoek en gaan we samen eens kijken of het gaat lukken met de vork :) Als het goed is hangt die er vanavond nog onder want het draaiwerk is allemaal klaar. Het enige probleem gaat de velg worden.. Speedfight velg is natuurlijk geen probleem maar die aerox achtervelg gaat moeilijk worden. (het is mogelijk, zie heavymotor rox, dus ons gaat het ook lukken :P)

We zijn klaar voor vandaag :) Het gaat allemaal wel goedkomen. De plannen:
We gebruiken de Speedfight naaf, lassen hiervan de gaten voor bevestiging van de velg dicht, lasnaden wegwerken natuurlijk enzo, daarna boren en tappen we nieuwe gaten op de plaats waar die moeten komen voor de (waarschijnlijk) Aerox achtervelg.
Verder moeten de balhoofdcups nog wat ruimer gemaakt worden (eventjes dremelwerk). Dit doe ik morgen.
Als dit beide klaar is gaat er 1cm van het frame af omdat de schroefdraad van de voorvork net niet boven het frame uitkwam.

->Sp3cIaL-ArK<- said:
We zijn klaar voor vandaag :) Het gaat allemaal wel goedkomen. De plannen:
We gebruiken de Speedfight naaf, lassen hiervan de gaten voor bevestiging van de velg dicht, lasnaden wegwerken natuurlijk enzo, daarna boren en tappen we nieuwe gaten op de plaats waar die moeten komen voor de (waarschijnlijk) Aerox achtervelg.
Verder moeten de balhoofdcups nog wat ruimer gemaakt worden (eventjes dremelwerk). Dit doe ik morgen.
Als dit beide klaar is gaat er 1cm van het frame af omdat de schroefdraad van de voorvork net niet boven het frame uitkwam.

Zit nog een beetje te twijfelen tussen dit óf gewoon SR velgen op de Beta met oversized remschijf enz... Kutte vind ik dat in het frame gebeund moet gaan worden.. :(

Status
Not open for further replies.
Back