The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
->Sp3cIaL-ArK<- said:
Zit nog een beetje te twijfelen tussen dit óf gewoon SR velgen op de Beta met oversized remschijf enz... Kutte vind ik dat in het frame gebeund moet gaan worden.. :(

Waarom (laat) tap je niet gewoon extra draad op je vork?

Omdat het stukje vork boven de draad dunner is. :) Als je het niet begrijpt maak ik morgen wel effe een foto :P

Vandaag begonnen met het ontlakken en polijsten van de voorvork-poot :D Begint aardig op te schieten. Helemaal ontlakt en heftig goed opgeschuurd met korrel 280 (en nu al glad :P) Morgen verder met 400, het begint erop te lijken in ieder geval :)

Aerox velgjes gekocht :D:D
velgen%20+%20banden.jpg

Verder wor ik aardig gek van de TPG... 5 dagen geleden mijn blokje opgestuurd met de hele zooi erbij, en die is nu nog steeds niet bij XSH aangekomen.. :| tracktrace flipt helemaal uit :P 9 keer onder elkaar dat het pakketje in distributieroute is. Ik ben benieuwd, straks eens eventjes bellen want bij XSH is nog niemand geweest iig

->Sp3cIaL-ArK<- said:
Omdat het stukje vork boven de draad dunner is. :) Als je het niet begrijpt maak ik morgen wel effe een foto :P

Dat is juist mooi want dan kan je daar een bus op persen met draad. Just brainstorming hoor. :)

PS. Volgens mij kan je beter een achtervelg pakken.

grapjassen :P zoals ik altijd al gezegt heb komen er ook 2 achtervelgen op hoor! Die voorvelg kreeg ik erbij voor 25 euro meer met nieuwe Bopper erop, dus heb ik die maar erbij gepakt om weer door te verkopen :) Het 2e velgje ben ik nog naar opzoek, maar gaat ook goedkomen :)

ziet er allemaal netjes uit.

en over TPG!! ik had die adapter gemaakt voor remon (BWS-BOM) die kwam na 2 weken ofzo pas

succes!

Update: Het grootste deel van de voorvorkpoot gepolijst, morgen weer verder ermee want moet nu gaan werken. Ook is de Malossi RHQ 85mm krukas met lagers binnen gekomen van Xander :):)

blingblingding.JPG

rhq%20asje%2085mm.JPG

Vandaag dat ding aan (op de foto) de linkerkant van de voorvorkpoot eraf gedremelt (ophanging voor het spatbord) en dat helemaal glad geschuurd, zie je nu niets meer van :) Ook de Malossi vertanding (13/44) eindelijk kunnen ophalen waarmee de ratio 10,nogwat is.

vertanding.JPG

strakke vertanding man :P
en ik moet ff iets vertellen aan de medeforummers :)
special ark heeft zijn balhaar geschoren :) whahahahaha
en het jeukt :D
leuk dat msn :P

ZmokerZ said:
strakke vertanding man :P
en ik moet ff iets vertellen aan de medeforummers :)
special ark heeft zijn balhaar geschoren :) whahahahaha
en het jeukt :D
leuk dat msn :P

Whahahaha :P:P:P Was bij mijn vriendin de brake-out aan het lezen omdat ik me aan het vervelen was, al die ***-inzendingen van lezers met vragen man!! Toen stond er iets over een gast die zijn balzak had geschoren, dus ik denk HOP effe *scheert balzak* in mijn naam zetten voor de droogheid (staat er nu al een week ofzo hoor :P)

Status
Not open for further replies.
Back