The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
->Sp3cIaL-ArK<- said:
Hahaha!! Voorlopig vlam ik even niemand, zooi gaat komende week naar XSH en zal daar ook wat nachtjes blijven slapen... Marco, ben blij dat dingetje werkt :P :)

je ziet hem wel in werking @ grou :D

DennisB said:
blijft je vlammen ?

heeft het barrel me ooit gevlamd? heeft het barrel ooit gevlamd?
dacht zelfs dat je gestopt was met het barrel

:W :*

niet dat barrel :P

blauwe barrel :P :W

Marco van EPC belde vandaag dat het ietsje langer ging duren voordat de MHR Team 50 binnenkwam, en vroeg of dat een probleem was. Na een hele tijd denken, 6 keer poepen enz de knoop doorgehakt en de aankoop geannuleerd :P Nu komt het echte werk; Malossi MHR Cross besteld :W:W:W:

Vandaag ook samen met DennisB mijn blok uit elkaar gesloopt, en bij EPC krukas verwijderd, en carters aangepast op Overrange.

*offtopic*
Baat gozer! ik probeer je te pm'en, maar je inbox zit vol :P
Heb je die luchtfilterslang nog? pm me ff
*ontopic*
Gaat lekker zo ;)

:rolleyes:, Wat is de snelste setup waar je mee hebt gereden? dus wat je zelf heb gehad:P

En dat ligt er ook maar net aan wat je afstel kunsten zijn en wat de rest van je setup gaat worden.. Als je speed neemt scheelt je dat ten eerste geld voor de cilinder en ten tweede geld voor de krukas:P

oh piemL,

ik zeik niet gewoon benieuwd:), Want het is natuurlijk wel een grote stap van MHR50 naar Cross 70:P

Ik wens je er succes mee en ik volg het nog wel;):*

Hahaha nee is goed dan :) Het is inderdaad een grote stap, en ik ga er daarom dus ook een grote stap op vooruit kwa prestaties, dus had meer van die vettt reactie's verwacht :P Maar volgens marco van epc is de Cross voor op cross-circuits gemaakt, en moet dus snelle gasreactie hebben bij het uitkomen van bochten. Speed is sneller op lange rechte stukken. Vandaar dat ik heb gekozen voor een Cross

Status
Not open for further replies.
Back