The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
Vandaag ook nog op bezoek geweest bij EPC, zon kundo standje kost 99 euro;)

maar word wel wat met dat ding van je bjorn!

nooit gedacht dat je dit zou doen een jaar geleden;)

-Tom

Vandaag kwam herr David op bezoek met speedfight voorvorkje en velg :*:*:* Dindag *waarschijnlijk* is het draaiwerk klaar en maken we het af, dus zit de vork erop als het goed is :)

Ding begint echt mooie vormen aan te nemen bjorn :eek:.

Je ziet me binnenkort weer eens langskomen :D

hey kerel vet projectje leipe standaard die wil ik ook eentje gaan halen eigenlijk maja komt nog wel !

btw ziet echt vet uit die blauwe binnenkappen zoals je ze wil maken

mzlzz

Updateje: Komende dinsdag ga ik samen met DennisB mijn blok uit elkaar halen. Hierna zullen de carters bij EPC worden aangepast voor de Overrange. Hierna gaat alles naar XSH (carb,membraan,spruitstuk, carters) voor maximaal te laten tunen. Waarschijnlijk wor eerst de krukas en de cilinder verkocht. (Doppler pen10 en Malossi MHR50 alu) Deze zullen worden vervangen door óf een MHR Speed, óf een MHR Team 50. Waarschijnlijk gaat het dit laatste worden aangezien ik eigenlijk 50cc wil blijven. En hoe... :W

Bjorn , heb je die c21 al dan??? anders voel ik me weer genoodzaakt weer eens langs te komen lopen :rolleyes:

DennisB said:
vuile slet

zat net effe rustig te eten, krijg ik een sms :)
wel jammer dat je nu net iets sneller word :( :*

Oooi

maak je maar geen zorgen, mijn barrel blijf je vlammen :D

maarre slet!, heb je goud gevonden ofzo :P

of heeft annick stiekem die cil betaald :P?

Da_V_iD said:
maak je maar geen zorgen, mijn barrel blijf je vlammen :D

maarre slet!, heb je goud gevonden ofzo :P

of heeft annick stiekem die cil betaald :P?

blijft je vlammen ?

heeft het barrel me ooit gevlamd? heeft het barrel ooit gevlamd?
dacht zelfs dat je gestopt was met het barrel

:W :*

volgens mij heeft ie een geldboompje in zen tuin gevonden :P maar ziet er vet uit en het gaat zo ook wel vet denks :D trouwens je twin air dingetje is goed aangekomen en leeft weer verder;) succes nog

Hahaha!! Voorlopig vlam ik even niemand, zooi gaat komende week naar XSH en zal daar ook wat nachtjes blijven slapen... Marco, ben blij dat dingetje werkt :P :)

Status
Not open for further replies.
Back