[ BEAUTY ] evo2 RoX.!

Status
Not open for further replies.
Nu die rijd moet ik nog beetje gaan afstellen en die mik mak,..
Dit gaat barryzipsp gedeeltelijk doen... Aangezien ik sinds die rijd helemaal geen zin meer heb om met mn scooter bezig te zijn.. Waar ik zelf niet veel van snap maar goed....Kan het verder ook niet helpen en daarom neem ik een korte break sorry hiervoor:)..

Het project gaat niet de verkoop in voor de mensen die dat denken :) ,..
Aangezien barry hem voor me af gaat stellen en het sprint seizoen moet nog beginnen :) En ik heb zo een gevoel dat ik er vanzelf wel weer zin in krijg:)

Giving up is not an option ;) maarja jullie horen nog van me :D en hij zal zoiezo binnekort gebankt worden:)

Ciaoo Abels..!

Last edited:
kluns eerste klas , met je luie donder , ik stel dat hok wel af voor je zodat er een goede score uit komt rollen .. hoe anders ook met zo'n 0wnage-Carb*D

Komt wel goed joh , aangezien mijn trauma nog bij de tuner ligt .. heb ik er genoeg tijd/zin voor om dat te doen :d

Lat0rrrr...*D

barryzipsp said:
kluns eerste klas , met je luie donder , ik stel dat hok wel af voor je zodat er een goede score uit komt rollen .. hoe anders ook met zo'n 0wnage-Carb*D

Komt wel goed joh , aangezien mijn trauma nog bij de tuner ligt .. heb ik er genoeg tijd/zin voor om dat te doen :d

Lat0rrrr...*D

Wat ben jij toch lief voor Elwin :*.

Maare Abels :P. Dat afstellen komt wel goed en je zorgt maar dat je zin krijgt om te knallen :)

Erwin. said:

Maare Abels :P. Dat afstellen komt wel goed en je zorgt maar dat je zin krijgt om te knallen :)

Hehe die zin komt vanzelf wel weer hoor dat weet ik cker:D *D

-

Erwin. said:

Bespeurik hier een jaloers trekje ....*D haha geintje , nee doe ik graag voor mede tuners:d

barryzipsp said:
Bespeurik hier een jaloers trekje ....*D haha geintje , nee doe ik graag voor mede tuners:d

je moet wel als je ooit je carb. nog terug wil zien (6) hehe :P grapje mja :P

Abels said:
je moet wel als je ooit je carb. nog terug wil zien (6) hehe :P grapje mja :P

Geen grote mond heh*D , als je ooit je complete rox nog HEEL terug wil zien :D..

Zorg jij nou maar dat je er weer zin in krijgt...:L

Barry

waha barry gaat em afstellen dan komt ie zkr op smp waar huilend aan dat et niet lukt en of ed en ik het ff willen proberen waha

pas je ook op dat ie geen deuk in je uitlaat slaat:#

hij slaat nogal graag met ze baco op uitlaten als het niet lukt

suc6

@ Barryzipsp: Ik heb een week op mn bed gelegen en kan sinds vandaag pas weer een beetje op mn benen staan etc.? dus kortom NEE nix aan mn kappen gedaan:P,,,,.....

En mn blok ligt uit elkaar:P alles netjes opgeborgen:) na de vakantie halen we het pretpakket weer tevoorschijn.. :D

Ik heb het blok uit elkaar gehaald om te kijke naar de cilinder aangezien ik toch tijdelijk geen spruitstuk heb. maar goed de cilinder ziet er nog perfect uit en kan er mee door... Maar aangezien ik ziek werd toen het blok kaal stond heb ik geen tijd meer gehad om het weer op te bouwen:).. wat nu zal moeten wachten tot na de vakantie:) de rox gaat achter slot en grendel de komende week *D na de vakantie is het weer tijd voor het pretpakket.. Als ik mn herkansingen heb gehad:P

maarja voor de rest .. Kappen word misschien morgen of overmorgen nog wel wat aan gedaan:)

Ciao Mvg. Abels

HPIM19431140040560.JPG

Getunede kickstart:P hopeloze dingen altijd.! (moet ook vervangen worden).

HPIM19421140040650.JPG

Hier is het stuurtje een beetje zichtbaar. (goed genoeg) maarja ziet er stukje beter uit en rijd op zich lekker (als het vast zit ):P

Last edited:
haha je kocht ook zoon scooter net zo verkracht als die sr mij, maar het komt goed hoor zo tezien;)
ga zo door
mvg frans

Status
Not open for further replies.
Back