[ BEAUTY ] evo2 RoX.!

Status
Not open for further replies.
Kleine update ben een beetje gaan beunen. en dach nadat mn velg af was ik zet et zootje in elkaar.! en ja het lijkt ergens op :D [ir]http://www.scooterbase.net/pics/24972/HPIM1838.JPG[/ir]
[ir]http://www.scooterbase.net/pics/24972/HPIM1844.JPG[/ir]

Stond dit weekend ook nog bij fred maarja ik dacht laat ik maar niks halen, Ik haal de hele mik mak in 1 keer:) Dus volgende maand rijd het brik waarschijnlijk :D
1 van mijn goede voornemens voor het volgende jaar RIJDEN :D

En persoonlijk vind ik het er ubergeil uit zien :D maarja alles moet nog goed gemonteerd worden enzo! in de vakantie maak ik het kappenwerk af:D en dan lijkt het helemaal ergens op :D

En de tape op de voorkap ja daar heb ik zo mn plannen mee:D zien jullie nog wel of op mn projectpage en anders bij een meeting:):D

Last edited:
Zit nog veel werk in, maar begint er leuk uit te zien 8)!

Beter dump je alleen wel dat stuur :r, KK breed 8P

Hehe zit cker veel werk nog in maar heb et er wel voor over:D, ik ben er zeer blij mee iedergeval:) en Erwin spreek je op msn wel ff over dat stuurtje! :D

CiaoOo.!

Kleine verandering in de projectpagina.. Ik verveelde me. En toen ik nog even mn page doorlas.. viel me op dat het in best slecht nederlands was getypt. Dus hierbij heb ik het meeste veranderd naar abn.!

2 Faced Runner said:
jonge jij kan bijna geen nederlands:P
fa2 ziet er idd wel uit als een scooter nu
beter ga je carb enzo hale kenne we vlammen:)
heb jij dan al koppakking veranderd:D?

De update komt er eraaaaan ben er mee bezig heb effe een carbje geleent tijdelijk van HET beest:P barryzipsp dus tijdelijk ff mikuni 24mm. mja keertje mee banken en kijken wat het doet heh :) ik zelf ga hoogstwaarschijnlijk voor een PWK .

En aangezien ik al tijdje zit te wachten op mijn salaris... Komt er deze week een vario + koppeling.. :) maar eerst mn rem maken want starten zonder rem begin ik niet aan! . foto's komen zsm .. Mvg Abels.!

Last edited:
Zoals beloofd:
HPIM19211138202921.JPG

Het Carbje van bovenaf.. En ja weet et het is niet bepaald schoon etc..

HPIM19231138203000.JPG

Schuinn

HPIM19241138202598.JPG

Spreekt voor zich.

HPIM19271138202647.JPG

MembraaN ( zo dan erwin:P) + Wigje.

Deze week naar fred waarschijnlijk morgen en dan gelijk vario halen en een remrivisie set.. En ERWIN zijn stuurtje overnemen.. :)

Last edited:
Erwin. said:
Mooi spul Elwin, enne Het is MembraaN :*

Jajajajaja kan je me nog 200 keer zeggen en dan doe ik het nog fout maar ik heb et veranderd:D :) !:)

----------------------------------------------------------------------

Ik vond het ook hoogst tijd voor een tunebeurtje voor mn cilinder hierbij:

DSCI00041138214058.JPG

Abels Beunhaas Tuning.!:)

Hehe nj grapje.. (oud verroest versleten pia 50cc cilindertje:))

Maarja dit is alweer een oud fototje:)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back