[ BEAUTY ] evo2 RoX.!

Status
Not open for further replies.
Eerst maar is alles std. erop beunen;p en dan kijke wat die doet :D yeah i bought it by Fred Motoren Rotterdam:)

Zip*Sp*Racer said:
Ziet er goed uit Alwin gaat zeker blazen :p ik wist niet dat je het zelf oranje had gespoten ik d8 dat je hem zo gekocht had :+

Ciao Kevin

Elwin ;p en nj heb et zelf oranje gespoten man :D

Mja voorvelg is mislukt..!! ik heb zooooooooooveel geduld nja en dan spuit je de blanke lag voor die goed droog is 8-)

Last edited:
cilindertje zie dr echt geil uit :love: benieuwd wat ie gaat doen
icm die pijp komt dat helemaal goed :D succes :)

hehe thnQ's man ik hoop et echt! ik heb gehoord dat ik deze weeek waarschijnlijk mn cash krijg dus dan gaak maar is rotortje ergens vandaan scharrele ;p!D:

nja zijn nog niet echt scores bekend dus nja ben benieuwd als iemand score heeft gehaald PLZ LET ME KNOW :D ben zeer nieuwschierig.!

Hey, Ik heb mn blok afgelopen woensdag weggebracht er word HPI 2005 opgezet:) nja heb em er gelijk op laten zetten om te checken.. en paar dingetjes aan mn blok worden nagekeken.! ThnX 2 Thomas:) mja ik gaat er weer vandaan als ik mn blok terug heb volgen er gelijk foto's!

Update in de eerste post:) Zoals je kan zien is et toch wel een beetje netjes:P nog afgewerkt worden.. En als iemand nog tips heeft voor styling of motorisch hoor ik et graag:D

Abels said:
Update in de eerste post:) Zoals je kan zien is et toch wel een beetje netjes:P nog afgewerkt worden.. En als iemand nog tips heeft voor styling of motorisch hoor ik et graag:D
Ga je nou nog een keer banken:P

DOE IS WAT AAN JE HOOFD !! , nee gaat goede kant op man , januari gaan ik en Abels banken dus ... hoop dat hiermee je vraag is beantwoord:) , @ Abels , netjes je kappen afmaken , komt helemaal goed:)

Hehe nja januari banken als baas Barry et segt :P en nja kappen komen helemaal goed:D en ik denk dat ik stop verder met stukken uit mn kappen halen vind dit meer dan zat :P

UPDATE EERSTE POST :D + wat nieuwe fototjes:D :)

Mja beter presteerd de evo beter op minarelli dan op pia :P mja 16 PK zal heus niet gelijk et maximale zijn :D hoop ik ;p

Last edited:
Nja ff snel fototjes gemaakt hoe et blokkiej hangt:D

HPIM1758.JPG

HPIM1754.JPG

Status
Not open for further replies.
Back