Arthur's Sprint Kymco

Status
Not open for further replies.
Juist :W

Wat voor sproeiercombo heb je er in ?
Als je al nog gaat banken bel je me maar ff, ben ik altijd wel voor in 8) :P

Zit netjes weggeknoeit! Doe je goed :W

Juist :W

Wat voor sproeiercombo heb je er in ?
Als je al nog gaat banken bel je me maar ff, ben ik altijd wel voor in 8) :P

Zit netjes weggeknoeit! Doe je goed :W

kleinste 16-18, moet wel groter natuurlijk *D
ik had ooit je tel. nummer DJ alleen ben ik die kwijt op de 1 óf andere manier :D had je wel vaker willen bellen met vragen, maar toch ben ik eruit gekomen zo.

de rest bedankt, k doe me best :W

Pff erg vet arthur... mischien dat ik ook maar eens gesparen voor zo'n setje ;) ben wel benieuwd wat nu je tijden zullen zijn...

Spreek je zaterdag wel!

Door dat setje ben ik toch een paar dagen naar de klote geweest.... elke keer als we verder gingen raakte de koelkast ook steeds leger.....

Hip setje Art en help je mij ook de volgende keer met wegwerken van de bedrading :*?

Erg gaaf dat het er allemaal nice op zit Arthur . Had jij trouwens nog die draadeindjes op je verstevigingsstangen gelast voor je fles vast te zetten ?

Spreek je op de volgende meeting weer :*.

Erg gaaf dat het er allemaal nice op zit Arthur . Had jij trouwens nog die draadeindjes op je verstevigingsstangen gelast voor je fles vast te zetten ?

Spreek je op de volgende meeting weer :*.

ey,
neeh nog niet gedaan, maar bij nader inzien zal dat ook niet makkelijk worden. aangezien je de beugel over de draadeinden moet zetten. de beugel klemt op de buizen dus zal je nooit over draadeindens kunnen zetten 8P

het zit best zo, ik moet ik nog eens over brainstormen met je.

Leuk dat Jan Smit t voor je kon regelen :) Leuke zaak he?

Succes met t slopen van je zuigers en cilinder ;)

idd ja, bedankt voor de tip !
hayabusa @350 pk :W:W :~ en nog meer echte drag motoren, was idd leuk om even te zien. Ook nog even met hem staan praten over het set.

Een man met verstand die weet over wat hij praat.

ey,
neeh nog niet gedaan, maar bij nader inzien zal dat ook niet makkelijk worden. aangezien je de beugel over de draadeinden moet zetten. de beugel klemt op de buizen dus zal je nooit over draadeindens kunnen zetten 8P

het zit best zo, ik moet ik nog eens over brainstormen met je.

Ik zal er eens een nachtje over slapen en dan hebben we het er volgende keer weer over :*.

Status
Not open for further replies.
Back