Arthur's streetmagic #2

-arthur-

Suzuki TL1000R
KTP STREETMAGIC​

na dat ik mijn aerox had afgerond was ik niet blij, de kriebels om op zondag middag en avond te knutselen aan de scooter bleef.
maar dit kon nauwlijks meer aan de aerox dus besloot ik wat nieuws te beginnen.

hier een foto van de Aerox:
aerox%20klaar.JPG


Vaak had ik al streetmagics gezien, en was eigenlijk al snel verkocht toen ik me wat meer ging verdiepen in een streetmagic.

Deze is er dan ook gekomen maar de staat van de street was niet al tegoed. Hij zou compleet zijn maar de helft van de onderdelen die erbijzaten waren zogoed als onbruikbaar om een mooi en strak project neer te zetten.

Uiteidenlijk heb ik besloten om alleen het frame, voorvork en velgen te gebruiken van de gekochte street.

de street zoals ik 10 min. thuis stond:
schroot.JPG


vervolgens kwam ik met Ron (knuckle) in contact, die mij graag een zeer exclusief kapje aanbood.
Dit liet ik geen 2e keer zeggen, en na een tijdje contact te hebben gehouden met ron via pm en E-mail ben ik afgereist naar het zonnige braband waar het altijd gezellig is.
Daar aangekomen de street van hem met grote ogen staan bewonderen.
Alhoewel ik om 10 uur al zei dat ik naar huis wou schoot dat niet echt op, ron bleef maar boeiende verhalen vertellen en uiteindelijk was ik om kwart over 1 snachts thuis :rolleyes: (verder heb ik een hoop opgestoken van hem en een zeer leuke avond gehad)
Uiteindelijk met aardig wat pretspul naar huis gegaan.

Bijvoorbeeld de streetmagic kap die door Ron zelf gemaakt is, en weegt maarliefst 1300 gram :eek:
kapje%201.JPG


strakheid :D
kapje%202.JPG


en nog eentje dan
kapje%203.JPG


bij de kap hoord natuurlijk ook het nodige bevestegings matiriaal, wat er zoals alles zeer goed uitziet !
bevesteging.JPG


Ook heb ik ron ze ouwe radiateur overgenomen, met een ECHTE carbon ophanging. Ook hier zit al het bevestegings materiaal erbij
radiateur%20+%20ophaning.JPG


bij me broer op zijn werk eens hard aan het lassen gegaan met de street, na veel kijken en neer zetten kwamen we tot het volgende, simpel 1 plaat naar achteren die door een opstaande word ondersteund, en aan alle twee de kanten nog iets ruimte van het blok :w

opbouw%20street.jpg


na een hele avond flink beunen, borgen, slijpen, schelden, aanpassen nog eens aanpassen toch een tevrede gevoel erbij

street%20op%20poten.jpg


de voorderingen schiet redelijk op. tot de ontdekking gekomen dat er bedrijfjes waren die kapjes en ander soort onderdelen in carbon, hout en dat soort matirialen.

nu leek het me wel weer eens appart om dan weer eens me velgen een special tintje te geven, natuurlijk hiervoor had ik me aerox velgen compleet gepolijst maar nu de halve wereld dat heeft moet je toch weer wat verder kijken.........

kijk en geniet:

carbon%20rims%201..JPG


carbon%20rims%202.JPG


ik was op zoek naar een braking oversized schijf die bij mijn remklauw hoorde, tot ik een setje aan geboden kreeg.
dit kan je natuurlijk niet weigeren !! en ook ik weigerde het niet

aangezien mijn eigenklauw niet zo heel erg mooi meer is zal deze plaats maken voor de nieuwe (erg weinig gebruikt).

genoeg gelult: foto's

02.jpg


01.jpg


zoals jullie al wisten heb ik platen laten maken voor op me radiateur, om er toch wat meer rendement uit te halen.
IMGP4839.JPG


ook bussen laten draaien voor in me velg (inplaats van ringen en een km-teller geval...
IMGP4841.JPG


me velgen waren niet alles, de randen waren naar de klote en de lak was ronduit slecht te noemen !!
Toen heb ik besloten om het erop te gokken dat ik me randen af gedraait kon krijgen. of het ging bladderen en was ik een hoop geld kwijt en had ik 2 kut velgen, of ze werden lijp :D
het tweede was een beetje het geval, de randen waren strak gedaan door huib van HGS, maar de lak bleef beroerd.
Dus de velgen langs de spuiter gebracht voor een nieuw glim laagje ;) en de open randen van het carbon folie af te dichten.

IMGP4835.JPG


IMGP4836.JPG


zoals je ziet, de randen zijn mat, en de velg glimt deze keer super. K zou er bijna blij van worden 8p :~

frame terug, van de coater
IMGP4886.JPG


de kroonplaat is klaar en ben er erg tevreden over !! alles is top afgewerkt en ziet er super uit.
wat kan ik nog meer zeggen............... niets !!

IMGP5003.JPG


kuip terug van de spuiter, ben er zelf wel tevrede over :D

tijdje terug a stickers besteld bij inne, en die ook meteen op de kuip geplakt. helaas heb ik er nog het een en ander over, en kom ik nog wat tekort. Dit is zorg voor later.

het witte biesje achterop is door de warmte in de cabine iets open gaan staan bij de naden in de kuip, dit word van de week nog keurig opelost ;)

genoeg onzin, foto's
IMGP5159.JPG


IMGP5160.JPG


IMGP5163.JPG


IMGP5170.JPG


[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=19164&d=1150462384[/ir]

[ir]http://users.pandora.be/leecher/tijdelijk/race_pics/Sittard_06/DSC_0001.jpg[/ir]

Polini Evo 70 cc
Carters 3BR-Tuned
Cilinder 3BR-Tuned
Yasuni C21
JRS aangepaste c21 flens
Malossi MHR RHQ 12 pen
Malossi MHR 2000 vario
Malossi MHR halfpouli *afgedraait*
Malossi MHR overrange snaar
Malossi MHR fixed-pouli
Malossi MHR delta cluch
Malossi MHR wing bell
Malossi MHR binnenrotor ontsteking met eprom
Malossi MHR primaire vertanding 13/44
Malossi MHR 25mm recht spruitstuk *3br-tuned*
Malossi MHR VL14 *3br-tuned*
Keihin PWK 28mm D-slide
MBV Kelk *ietsjes afgedraait*
HGS Wig *3br-tuned*
Twin Air filter
Top nardo vertandings deksel *aangepast voor overrange*
SKF c4 lagers



sinterklaas kado gehad van marco :w
- Speed 7t XSH-Tuned
- Nieuw/ander carter gestraald XSH-Tuned
- Overal nieuwe lagers in
- XSH Wig #2 Tuned
- Malossi spruitje 25mm XSH Tuned
- V-force (had ik al)

En laatst nog een Nardo deksel opgevist bij Erik de Wit.
Dit gisteren allemaal ontvangen, hoop het binnenkort in elkaar te zetten.
Dan bouw ik nog 1 maal de street op, voor dat hij eruit gaat.

Malossi MHR Speed 7T
Speed%207t.JPG


Carter:
Carter%201.JPG


Carter%202.JPG


inlaat setje:
V-wig-spruit.JPG


:*
 
Advertisement - register to remove this

Blijft samen met die van knuckle de dikste streetmagics die er zijn gemaakt.
Veel suc6 met je nieuwe project :winner:
 
Echt bruut ding man! Zeker die gecarbonizerende velgen :D

Maar even een andere vraag: Wat voor camera gebruik jy? Ik ben ook opzoek naar z'n dingentje (voor opleiding + vrye tyd)

succes verder pz
 
Ik vind dit nogsteeds de vetste street die ik nog in het echt heb gezien .

Ziet er nogsteeds chill uit , Artje en meet je volgend jaar :*.
 
Echt bruut ding man! Zeker die gecarbonizerende velgen :D

Maar even een andere vraag: Wat voor camera gebruik jy? Ik ben ook opzoek naar z'n dingentje (voor opleiding + vrye tyd)

succes verder pz


is gewoon een ''normale'' cam, geen 10mega pics of. het is een pentax weet niet welke resulutie.
de foto op de meeting met padock enzo is wel gemaakt door een prof. toestel (die van ralf/innen)

de rest tanx :* toch even een nieuwe page geopend, want zolang ik hem heb wil ik een page hebben :D slaat nergens op om iets te closen zonder dat het klaar is :+ (no offens tov het beleid)
 
Dit is echt 1 van de betere projecten imo. Jammer dat hij weggaat, maar wel een leuk seizoen op de street mee gedraaid toch!
 
dit verdient echt een hall of fame arth, hij ziet er echt nog steeds super uit.

als je dan nu ziet hoe het was, en hoe die geworden is...dan is dat 1 en al koningswerk. :W

tjek je lathurh:)
 
Ik ben verdrietug... Ik heb mijn Artje alweer een hele poos niet gezien!

Waarom kom je niet weer eens gezellig een avondje zuipen? :p

Mja Ontopic:

Ook al ben ik het niet echt eens met die hele 1000 post bullshit vind ik het toch wel netjes om te zien Art, zo een nette projectpage met alles op rij :)

We spreken elkaar in de nabije toekomst! :*
 
Back
Top