-arthur-
Suzuki TL1000R
KTP STREETMAGIC
na dat ik mijn aerox had afgerond was ik niet blij, de kriebels om op zondag middag en avond te knutselen aan de scooter bleef.
maar dit kon nauwlijks meer aan de aerox dus besloot ik wat nieuws te beginnen.
hier een foto van de Aerox:
Vaak had ik al streetmagics gezien, en was eigenlijk al snel verkocht toen ik me wat meer ging verdiepen in een streetmagic.
Deze is er dan ook gekomen maar de staat van de street was niet al tegoed. Hij zou compleet zijn maar de helft van de onderdelen die erbijzaten waren zogoed als onbruikbaar om een mooi en strak project neer te zetten.
Uiteidenlijk heb ik besloten om alleen het frame, voorvork en velgen te gebruiken van de gekochte street.
de street zoals ik 10 min. thuis stond:
vervolgens kwam ik met Ron (knuckle) in contact, die mij graag een zeer exclusief kapje aanbood.
Dit liet ik geen 2e keer zeggen, en na een tijdje contact te hebben gehouden met ron via pm en E-mail ben ik afgereist naar het zonnige braband waar het altijd gezellig is.
Daar aangekomen de street van hem met grote ogen staan bewonderen.
Alhoewel ik om 10 uur al zei dat ik naar huis wou schoot dat niet echt op, ron bleef maar boeiende verhalen vertellen en uiteindelijk was ik om kwart over 1 snachts thuis (verder heb ik een hoop opgestoken van hem en een zeer leuke avond gehad)
Uiteindelijk met aardig wat pretspul naar huis gegaan.
Bijvoorbeeld de streetmagic kap die door Ron zelf gemaakt is, en weegt maarliefst 1300 gram
strakheid
en nog eentje dan
bij de kap hoord natuurlijk ook het nodige bevestegings matiriaal, wat er zoals alles zeer goed uitziet !
Ook heb ik ron ze ouwe radiateur overgenomen, met een ECHTE carbon ophanging. Ook hier zit al het bevestegings materiaal erbij
bij me broer op zijn werk eens hard aan het lassen gegaan met de street, na veel kijken en neer zetten kwamen we tot het volgende, simpel 1 plaat naar achteren die door een opstaande word ondersteund, en aan alle twee de kanten nog iets ruimte van het blok :w
na een hele avond flink beunen, borgen, slijpen, schelden, aanpassen nog eens aanpassen toch een tevrede gevoel erbij
de voorderingen schiet redelijk op. tot de ontdekking gekomen dat er bedrijfjes waren die kapjes en ander soort onderdelen in carbon, hout en dat soort matirialen.
nu leek het me wel weer eens appart om dan weer eens me velgen een special tintje te geven, natuurlijk hiervoor had ik me aerox velgen compleet gepolijst maar nu de halve wereld dat heeft moet je toch weer wat verder kijken.........
kijk en geniet:
ik was op zoek naar een braking oversized schijf die bij mijn remklauw hoorde, tot ik een setje aan geboden kreeg.
dit kan je natuurlijk niet weigeren !! en ook ik weigerde het niet
aangezien mijn eigenklauw niet zo heel erg mooi meer is zal deze plaats maken voor de nieuwe (erg weinig gebruikt).
genoeg gelult: foto's
zoals jullie al wisten heb ik platen laten maken voor op me radiateur, om er toch wat meer rendement uit te halen.
ook bussen laten draaien voor in me velg (inplaats van ringen en een km-teller geval...
me velgen waren niet alles, de randen waren naar de klote en de lak was ronduit slecht te noemen !!
Toen heb ik besloten om het erop te gokken dat ik me randen af gedraait kon krijgen. of het ging bladderen en was ik een hoop geld kwijt en had ik 2 kut velgen, of ze werden lijp
het tweede was een beetje het geval, de randen waren strak gedaan door huib van HGS, maar de lak bleef beroerd.
Dus de velgen langs de spuiter gebracht voor een nieuw glim laagje en de open randen van het carbon folie af te dichten.
zoals je ziet, de randen zijn mat, en de velg glimt deze keer super. K zou er bijna blij van worden 8p :~
frame terug, van de coater
de kroonplaat is klaar en ben er erg tevreden over !! alles is top afgewerkt en ziet er super uit.
wat kan ik nog meer zeggen............... niets !!
kuip terug van de spuiter, ben er zelf wel tevrede over
tijdje terug a stickers besteld bij inne, en die ook meteen op de kuip geplakt. helaas heb ik er nog het een en ander over, en kom ik nog wat tekort. Dit is zorg voor later.
het witte biesje achterop is door de warmte in de cabine iets open gaan staan bij de naden in de kuip, dit word van de week nog keurig opelost
genoeg onzin, foto's
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=19164&d=1150462384[/ir]
[ir]http://users.pandora.be/leecher/tijdelijk/race_pics/Sittard_06/DSC_0001.jpg[/ir]
Polini Evo 70 cc
Carters 3BR-Tuned
Cilinder 3BR-Tuned
Yasuni C21
JRS aangepaste c21 flens
Malossi MHR RHQ 12 pen
Malossi MHR 2000 vario
Malossi MHR halfpouli *afgedraait*
Malossi MHR overrange snaar
Malossi MHR fixed-pouli
Malossi MHR delta cluch
Malossi MHR wing bell
Malossi MHR binnenrotor ontsteking met eprom
Malossi MHR primaire vertanding 13/44
Malossi MHR 25mm recht spruitstuk *3br-tuned*
Malossi MHR VL14 *3br-tuned*
Keihin PWK 28mm D-slide
MBV Kelk *ietsjes afgedraait*
HGS Wig *3br-tuned*
Twin Air filter
Top nardo vertandings deksel *aangepast voor overrange*
SKF c4 lagers
sinterklaas kado gehad van marco :w
- Speed 7t XSH-Tuned
- Nieuw/ander carter gestraald XSH-Tuned
- Overal nieuwe lagers in
- XSH Wig #2 Tuned
- Malossi spruitje 25mm XSH Tuned
- V-force (had ik al)
En laatst nog een Nardo deksel opgevist bij Erik de Wit.
Dit gisteren allemaal ontvangen, hoop het binnenkort in elkaar te zetten.
Dan bouw ik nog 1 maal de street op, voor dat hij eruit gaat.
Malossi MHR Speed 7T
Carter:
inlaat setje:
:*