Arthur's NX Speed Sonic

Kleur voor de kappen weet ik echt nog niet..... maar denk dat ik het niet bij 1 kleur houd deze keer.

Over sprinten:
De friese sprints zal ik zeker mee rijden en waarschijnlijk ook sittart (gezien het feit dat die meestal wel met dag inschrijvingen werkt.

Zover ik weet is er dit jaar geen sittard? :'(

Voor de rest ziet het weer super uit!

Dat zou echt zonde zijn :( Waar moet ik dan met mn banden heen :S

@ artje snel die shit naar de spuiter dan :D word echt weer een supernetjes hok :D

stop ff met dat woord :X Ik ben er echt schrikbarend weinig mee bezig.... cruisen op de motor is leuker om tijd te doden :D

Ik wacht nog ff op wat onderdelen, daarna zal het wel weer lekker opschieten.

even een kleine update voor jubbega.

Scooter draait, maar kan nog op veel vlakken een stuk beter.
Helaas door een gebrek aan een voorrem niet veel kunnen testen.

Ook kappen zijn achter gebleven, achterkap heb ik dus even snel mat zwart gespoten voor wat nodige stickers.
Vanavond bij Arend een rempomp opgehaald gezien de mijne lek is.

Ook heb ik als voorzorg 2 voorvrok poten meegenomen bij Arend, voor als ze dit jaar eens echt streng zijn. Andere jaren was het nooit een probleem namelijk.
Tevens heb ik de achterband vervangen voor een bopper, hoewel ik weet dat een bopper totaal geen grip heeft ga ik het tog weer proberen ermee. Anders voor de volgende keer echt een ML50 aanschaffen.

De scooter staat er momenteel zo bij:

Hopelijk van de week zorgen dat het goed en netjes loopt. Jubbega word weer eens een feesje denks :D
Tot Donderdag :*

Op jubbega mag je toch niet met slick rijden?

Ding is mooi zo alleen de draden kunnen wel iets netter denk:D

voor de draden heb ik gideon altijd :| Maar die is op vakantie..... maar k zal het nog wel wegwerken.

@spasta: Op jubbega mag je niet met slicks rijden.

Back