Arthur's Sprint Kymco

Status
Not open for further replies.
Ik zeg: weer een mooie custom scooter die ook nog snel is.

Je hebt met je aerox en vooral je streetmagic bewezen dat je prachtige scooters kan bouwen. Na een jaartje een uitstapje gemaakt te hebben met deze kymco, wat toch wel jammer is dat het maar zo kort heeft mogen duren, tijd voor een nieuwe uitdaging. Weer iets moois.
 
Hey artje!

Geen probleem i.v.m de bierkoerier, wat nog steeds geen ex-bierkoerier is btw. Hij is alleen van eigenaar verwisseld en wat opgefrisd.

Ik heb btw mischien wel wat voor je staan hiero, naast de bw's O-)

Spreek me ff aan @ EMESEN!

Toedeledoki!

Beer, Dennis :X

-:-
 
lekker kut is dat arthje! denk ik dat ding is in het echt te zien, sloop je de hele boel ;)

vind het erg jammer dat ik hem heb zien rijden! had toch graag is een kymco met 100 + voorbij willen zien komen!
wel onwijs leuk dat je weer een nieuw project gaat starten! zal vast wel goed komen met het nieuwe projectje!

neem aan dat er vast wel een page komt tegen die tijd?

gr,

berre
 
lekker kut is dat arthje! denk ik dat ding is in het echt te zien, sloop je de hele boel ;)

vind het erg jammer dat ik hem heb zien rijden! had toch graag is een kymco met 100 + voorbij willen zien komen!
wel onwijs leuk dat je weer een nieuw project gaat starten! zal vast wel goed komen met het nieuwe projectje!

neem aan dat er vast wel een page komt tegen die tijd?

gr,

berre

helaas, soms zit het mee en soms tegen :D had je ook wel eens willen zien, na al die reacties in me pagina +ralf+

@kees: ik belde niet namens mezelf

@ Beer dennis: Pm me even, ik kom niet snel meer op msn

@ de rest:
Ik wil denk wel meer een mooie scooter maken, alleen moet ik even kijken welke het word en welk budget is er voor kan hebben. Zit nu nog met wekelijkse kosten van motor rijden en examens daarvan komen er ook aan.

Zit wel te denken aan een degelijke scooter, geen half bakken scootertje. Jog of ergens in die richting. Alleen zijn die nog moeilijk te vinden voor een degelijke prijs.

De tij zal het zeker leren, het gaat nu enkel nog om een scooter bouwen. De rest is al in huis natuurlijk.
 
helaas, soms zit het mee en soms tegen :D had je ook wel eens willen zien, na al die reacties in me pagina +ralf+

@kees: ik belde niet namens mezelf

@ Beer dennis: Pm me even, ik kom niet snel meer op msn

@ de rest:
Ik wil denk wel meer een mooie scooter maken, alleen moet ik even kijken welke het word en welk budget is er voor kan hebben. Zit nu nog met wekelijkse kosten van motor rijden en examens daarvan komen er ook aan.

Zit wel te denken aan een degelijke scooter, geen half bakken scootertje. Jog of ergens in die richting. Alleen zijn die nog moeilijk te vinden voor een degelijke prijs.

De tij zal het zeker leren, het gaat nu enkel nog om een scooter bouwen. De rest is al in huis natuurlijk.

Jog! :~ die zijn altijd vet! cker als jij je "touch" er aan geeft :W
 
Zoiets dan?

2005102801670202.jpg
 
kom 16 september anders ff naar Adam :) sbo sjeezz..


btw, heb je geen zin om weer een aerox op te bouwen??

aerox zit ik idd misschien ook aan te denken ja.... alleen het gewicht van die dingen, en erg veel kappen !

16e moet ik even kijken, wil misschien ook naar de custom show bij utrecht....
 
aerox zit ik idd misschien ook aan te denken ja.... alleen het gewicht van die dingen, en erg veel kappen !

16e moet ik even kijken, wil misschien ook naar de custom show bij utrecht....

arthur bouw een aerox en dan een mooie lichte!
kun je de 16e igg ff spieken:p
65KG:D?

jammer dat de kymco weg is..
 
aerox zit ik idd misschien ook aan te denken ja.... alleen het gewicht van die dingen, en erg veel kappen !

16e moet ik even kijken, wil misschien ook naar de custom show bij utrecht....

:X Rox is uit en heeel zwaar... en idd veel kappen troep....

"heeft nog een mooi ice frame met subframe en voorvork" :* :rolleyes:
 
Ik weet niet wat iedereen ermee heeft dat een Aerox zwaar is...

Maar goed, jammer Arhur, vond je kymco hok altijd leuk om te zien :) ben wel benuwd wat je nu weer op ga starten. Greetzz
 
waarom dit keer geens een echte china sprinter maken arthur? met opklapbare achterkappen:+ en lekker laag en totaal geen gewicht enz, dat zou nou eens een #1 in nederland zijn:winner:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top