Bace EPC Stinger #134 3 April 2011 #41 Hij ziet er wel echt goed uit oscar. Ben alleen niet zo'n fan van die gaten in je stuur clamp.
Oscar. Captain Slow! 3 April 2011 #42 Bedankt heren Kapje is wel best zo, carbonne zou ik ook laten spuiten Wat bedoel je met die gaten dan?
Bedankt heren Kapje is wel best zo, carbonne zou ik ook laten spuiten Wat bedoel je met die gaten dan?
lenna Well-Known Member 3 April 2011 #43 Denk dat die die gaten bedoelt voor dat beugeltje. Ziet er erg netjes en verzorg uit ! Hopen dat het beter gaat als vorig seizoen
Denk dat die die gaten bedoelt voor dat beugeltje. Ziet er erg netjes en verzorg uit ! Hopen dat het beter gaat als vorig seizoen
Oscar. Captain Slow! 3 April 2011 #44 Hmm ok Maar bedankt he, ik mag nu ook maar hopen van wel ja haha
Ron voorheen ronnieboy 3 April 2011 #45 he he eindelijk een update P. ding ziet er goed strak uit! netjes
StijnvG SBO #119 4 April 2011 #46 Ziet er allemaal strak uit! veeel beter als vorig jaar in iedergeval. Nog ff testen en dan tan2 hard boeke dit jaar:winner:
Ziet er allemaal strak uit! veeel beter als vorig jaar in iedergeval. Nog ff testen en dan tan2 hard boeke dit jaar:winner:
Oscar. Captain Slow! 4 April 2011 #47 ronnieboy said: he he eindelijk een update P. ding ziet er goed strak uit! netjes Click to expand... Ja werd eens tijd he:+ maar bedankt Ilonka said: Hij stond er gister mooi bij ossie! En super bedankt voor je hulp gister he!! Click to expand... Geen dank StijnvG said: Ziet er allemaal strak uit! veeel beter als vorig jaar in iedergeval. Nog ff testen en dan tan2 hard boeke dit jaar:winner: Click to expand... haha dacht het ook, zie je morgen wel
ronnieboy said: he he eindelijk een update P. ding ziet er goed strak uit! netjes Click to expand... Ja werd eens tijd he:+ maar bedankt Ilonka said: Hij stond er gister mooi bij ossie! En super bedankt voor je hulp gister he!! Click to expand... Geen dank StijnvG said: Ziet er allemaal strak uit! veeel beter als vorig jaar in iedergeval. Nog ff testen en dan tan2 hard boeke dit jaar:winner: Click to expand... haha dacht het ook, zie je morgen wel
Arthur#162 MR. hoed 5 April 2011 #48 hallo hij ziet er netjes uit pheenus vooral de beugeltjes voor je radje en teller heb je netjes gemaakt
hallo hij ziet er netjes uit pheenus vooral de beugeltjes voor je radje en teller heb je netjes gemaakt
Oscar. Captain Slow! 5 April 2011 #49 Joo bedankt he Zipje loopt nu ook op straat echt stukken beter als vorig jaar!
henk www.heikotuning.nl 6 April 2011 #51 Ben benieuwd naar de tijden! Hij staat er netjes bij dit jaar, maar dat wist je natuurlijk al!<]
maikel_7t alu, frame sprinter. 6 April 2011 #52 stond er idd weer netjes bij Captain Slow! ik heb al zin in de 17e alleen word nog ff aanpoten, om het lopend te krijgen haha..
stond er idd weer netjes bij Captain Slow! ik heb al zin in de 17e alleen word nog ff aanpoten, om het lopend te krijgen haha..
Y yamaha290 Well-Known Member 19 April 2011 #53 Heb hem vandaag nog bij vasco gezien! echt mooi ding! Last edited: 19 April 2011
R renesr92 Well-Known Member 9 May 2011 #54 - eej oscar als dat fkt blok van ons af is.. trekke we wel een keer een sprintje hier in het ooo zo mooie leerdam !
- eej oscar als dat fkt blok van ons af is.. trekke we wel een keer een sprintje hier in het ooo zo mooie leerdam !