Mikey's Sprint Zip.

Je moet zorgen dat je bij het remmen net zo plat blijft als dat je doet tijdens het rijden. Je gaat vast met 100+ km/h recht op zitten en remmen. Dan gaat hij slingeren doordat je zwaartepunt ineens hoger komt te liggen en je meer wind vangt. Dat is de enige manier om dat slingeren op te lossen.
 
Je moet zorgen dat je bij het remmen net zo plat blijft als dat je doet tijdens het rijden. Je gaat vast met 100+ km/h recht op zitten en remmen. Dan gaat hij slingeren doordat je zwaartepunt ineens hoger komt te liggen en je meer wind vangt. Dat is de enige manier om dat slingeren op te lossen.

Bedankt voor je tip. ik ga het dees week proberen met oefenen.
 
Hecky heeft die ook gehad :p Als je hem verkeerd vast pakt krijg je een hendige optater.. bollerbank weet er alles van haha :D!
 
ja idd, hebk ook wel last van gehad:p

zou zoon killswitch frame montage nemen, kun je mooi in je achterkapje monteren!

voor de rest ziet het ding er netjes uit!
 
ff een verslagje dan.

Was een goede dag voor mij gister
zeker boven mijn verwachtingen
eerste run 7.5 de daarop volgende 7.4 7.3 7.2 en als snelste 1x 7.0
dat vind ik zelf best netjes voor de eerste sprint

veel last van weelspin of weelie.
in de omloop had ik veel wielspin waardoor ik 7.4 reed

zeker een geslaagde dag gehad maar nog genoeg verbeterpunten voor heereveen.
 
Last edited:
av3p0g.jpg

muyihl.jpg

weelie!
2ec44ci.jpg

1z5jm6w.jpg

15mzsas.jpg

en ja hoor.. ik ben de kleinste..

heb je nog foto's/filmpjes van mij/sprinter PM of post ze hier!
 
Haha tof hoor Mikey! Gewoon oerdegelijk blok:D Onafgesteld 6,7 kunnen rijden8P (zijn 7,0 run was met 0,27 reactie)

Nu ff degelijk banken, testen en oefenen en volgende keer voor het podium!:W
 
Mikeyyyyyy!!

Ding loopt hard jongeh. Nog effe flibk oefenen en wat dingetjes veranderen en dan komt het helemaal goed!

Btw ding ziet er echt vet uit zo met die auspufff
 
Haha tof hoor Mikey! Gewoon oerdegelijk blok:D Onafgesteld 6,7 kunnen rijden8P (zijn 7,0 run was met 0,27 reactie)

Nu ff degelijk banken, testen en oefenen en volgende keer voor het podium!:W

Mikeyyyyyy!!

Ding loopt hard jongeh. Nog effe flibk oefenen en wat dingetjes veranderen en dan komt het helemaal goed!

Btw ding ziet er echt vet uit zo met die auspufff

Bedankt jongens!
Heereveen onder de 7!!

Das een mooie ytijd mikey, heb je die clamb naar beneden al getest, lijkt me beter voor jou

bedankt, nog niet getest ik ga het proberen!
 
Mooie helm :p
Nee goed gereden mikey. Op heereveen zal ik ook meer gaan rijden, kunnen we teminste tegen elkaar rijden!
 
Back
Top