MiKeY's Derbi Senda GPR 84cc ProStock sprinter

bedankt!

tis ff tijdje stil geweest...maar ik zal jullie dit iig niet onthouden...de Pro-Stock tijden van Jubbega...

1e heat:
http://brommersprint-jubbega.nl/tijden/2008/Prostock 2008/ProstockTijdenHeat1.pdf

2e heat:
http://brommersprint-jubbega.nl/tijden/2008/Prostock 2008/ProstockTijdenHeat2.pdf

"helaas" 10e geworden...maar we aan hard werken om die halve seconde te winnen...
kheb zowiezo een kapotte 5e versnelling, dus het blok moet eerdaags weer open...
gelukkig was het niet de conti bak, die zit nog in m'n gpr blok...de bak die nu ws stuk is, is de ori derbi bak van de gpr...waar nog maar 8k km op zat...:W

updates zullen eerdaags wel volgen...nieuw inlaatsetje zit ook op korte termijn in de planning...
 
nieuw inlaatsetje voor de sprinter besteld bij VHM en vandaag binnen gekregen:

[ir]http://img160.imageshack.us/img160/5769/vhm31qd1.jpg[/ir]
[ir]http://img292.imageshack.us/img292/2628/vhm32ft1.jpg[/ir]
[ir]http://img160.imageshack.us/img160/9995/vhm33bl2.jpg[/ir]
[ir]http://img89.imageshack.us/img89/7443/vhm34zb0.jpg[/ir]

heeft mij maar 322eurie gekost...
voordeel hiervan is, dat het voor een 85cc is...
de normale inlaatsetjes die te krijgen zijn voor mijn apparaat, zijn meestal "geknepen" tot 70cc...deze heeft dus veel meer doorlaat oppervlakte...en zou ik dus een betere cilindervulling moeten krijgen...theoretisch...O-)
 
Last edited by a moderator:
bedankt!
eerdaags maar weer ff sleutelen...
ik moet behoorlijk wat materiaal weghalen om t membraan te laten passen...en ik weet niet of de hoek van t spruitstuk zo gunstig is voor mijn carbje...want die zal ws tegen de onderkant van de benzinetank aankomen...
 
weer ff bezig geweest:

[ir]http://img187.imageshack.us/img187/9415/pict0010pp0.jpg[/ir]

[ir]http://img329.imageshack.us/img329/6964/pict0012ch1.jpg[/ir]
[ir]http://img66.imageshack.us/img66/5538/pict0013jx4.jpg[/ir]
[ir]http://img297.imageshack.us/img297/7278/pict0014nl4.jpg[/ir]

en m'n nieuwe luchtgereedschapsetje...niet de duurste, maar het werkt iig goed...
[ir]http://img179.imageshack.us/img179/2757/pict0011jm9.jpg[/ir]

kben ook bezig het inlaatje pas te maken op t blok...en dat gaat ook goed...dus eerdaags weer nieuwe updates! +ralf+
 
bedankt!

kheb btw het blokkie voorzien van de conti crx bak die in m'n gpr zat en het nieuwe inlaatsetje "ff" pas gemaakt...
ook de malossi eprom ontsteking zet ik over op de senda...op genemuiden dan maar ff een bankrunnetje doen...
 
brommer staat er nu bijna klaar voor...
andere killswitch geplaatst ivm de malossi eprom, blok in t frame, frame aangepast(nood) voor de carb, iets ander spruitstukje moeten plaatsen...

nu alleen nog olie vullen, uitlaat erop, tank+kappen erop en dan kan ie weer gestart worden...en een beetje afgesteld worden voor geniemuiden.... :)
 
dank je!

en...hij loopt weer hoor mensen...
voor mijn gevoel weer iets beter als eerst... :)

mijn motorische setup is nu:

Cilinder: Tuned Malossi MHR Team (50mm)
Motorblok: Getuned+GPR schakelwals
Kukas: Barikit 43mm competition
Krukaslagers: SKF Explorer C4
Primaire transmissie: Conti CRX naaldgelagerd
Versnellingsbak: Conti CRX "close"
Koppeling: Conti CRX (5plaats)
Uitlaat: Yasuni R3
Carb: 30mm Dellorto VHSH "racing" (vlakschuif)
Membraan: V-Force3 van een RM85 crossmotor
Spruitstuk: 30mm Barikit/alu
Ontsteker: Malossi Eprom


banken is dus 1 van de dingen die ik zeker ga doen @ genemuiden... :p
 
Back
Top