tomos at50 derbi look

marco4435

Well-Known Member
hallo allemaal,

ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen;
ik ben marco goud, ben 15 jaar, ik heb wel ervaring met 2takt brommertjes maar nou ook weer niet geweldig veel, en ik heb in totaal 4 puchjes gehad, 2 opgeknapt en een beetje opgevoerd (19mm dell'orto, koppeling verlicht, 65cc en de karters uitgevreest) een yamaha dt 80 lc2 met am5 blok en ik heb al een tijdje een tomos at50 in de schuur staan,

aangezien ik binnenkort 16 wordt leek het me leuk om de tomos at50 op te knappen (deze heeft een kenteken) ik ben toen gaan zoeken op internet of er nog meer mensen waren die al eens iets aan zo'n tomos hadden gedaan, omdat ik nog twijfelde tussen origineel maken en hem juist helemaal niet origineel maken, ik kwam het project van melf tegen en ik zag dat er best een leuk ding van te maken valt.

ik ben dit van plan:
- derbi gpr achterkap (en zitje)
- derbi senda koplamp voorkapje (die met 2 koplampen)
- waarschijnlijk een gpr achterbrug (weet iemand misschien de afmetingen?)
- velgen weet ik nog niet misschien van een tzr, vond die velgen van melf wel netjes maar wil hem ook niet na gaan apen :p iemand nog ideen?

als jullie nog ideen hebben voor de brommer (of die kappen hebben) hoor ik het graag.

gr marco
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Om foto's toe te voegen moet je voor zover ik weet minimaal 10 posts hebben op het forum.

Daarna kun je je foto oploaden bij bijvoorbeeld www.tinypic.com en de link
kopieeren na het oploaden en hier in je topic plaatsen.

:)
 
bedankt! ik had al een manier gevonden om via mijn album foto's toe te voegen maar kreeg steeds : post denied

een foto van de tomos staat ook als mijn schermafbeelding en in mijn album dus als je benieuwd bent kunnen jullie dat geloof ik ook zien :p
 
ik heb inmiddels een aprillia rs 50 achterkap gekocht en op maat gezaagd. ik ben nu bezig om de kap aan de oude zij kapjes vast te polyesteren, foto's komen in mijn album te staan (omdat ik ze nog steeds niet kan uploaden)
 
Back
Top