7tspeedsonic 7tspeedsonic 7 September 2007 #601 china frampje zeker geen slecht idee, sonic frampje ziet er ook zeer netjes uit kom eerdaags nog wel ff om een hoekje kijken greets arend
china frampje zeker geen slecht idee, sonic frampje ziet er ook zeer netjes uit kom eerdaags nog wel ff om een hoekje kijken greets arend
Jos. 6.65 @ 150 M 7 September 2007 #602 Zal vast wel iets vet zijn iniedergeval *D tiestorox said: sonic frampje ziet er ook zeer netjes uit Click to expand... Zou ik ook zegge over me eige frame :+
Zal vast wel iets vet zijn iniedergeval *D tiestorox said: sonic frampje ziet er ook zeer netjes uit Click to expand... Zou ik ook zegge over me eige frame :+
MB Well-Known Member 7 September 2007 #603 opzich is een aerox best licht te maken! kijk bijvoorbeeld naar vasco ( toch ) ze maaslander gatenkaas geval art: als je nog een aerox tegen een matsprijsje zoekt met kappen enz enz pm me dan maar ff
opzich is een aerox best licht te maken! kijk bijvoorbeeld naar vasco ( toch ) ze maaslander gatenkaas geval art: als je nog een aerox tegen een matsprijsje zoekt met kappen enz enz pm me dan maar ff
DJDelcone Asylum_DJ 7 September 2007 #604 Maak gewoon airbuss paint gatenkaas kan je tenmisten met sbo mee rijden:+