Streetmagic MHR 7T

nice man :) en idd voorvork inkorten . hoe het rijd maakt voor sprinter toch neit zo veel uit :p lijkt me niet dat je hiermee nog naar werk/school gaat :p

btw wat die je kwa kap werk . en kleuren ?
 
leuk project :D

Thnx.

nice man :) en idd voorvork inkorten . hoe het rijd maakt voor sprinter toch neit zo veel uit :p lijkt me niet dat je hiermee nog naar werk/school gaat :p

btw wat die je kwa kap werk . en kleuren ?

Het is zowiezo een wereld van verschil als je een voorvork inkort, heb je bijna geen vering meer en wil nog wel eens af en toe op straat kunnen rijden.

Kwa kappen hou ik ze voorlopig nog Orgineel misschien in de toekomst een Knuckle kap en waarschijnlijk worden ze Metallic Zwart.

maakt niet uit als het maar knalt :D.

Inderdaad, maar het zou zowiezo wel knallen! als het eenmaal goed is afgestelt.
 
En dat afentoe op straat kunnen rijden kan ookwel met een ingekorte voorvork hoor... (klinkers is wel kut, mja)

Het is niet alleen ofdat het mooi is, maar het kan ooknog functioneel zijn..

Verder ziet het begin er al leuk uit :) ben benieuwd wat het gaat worden! Ben ook wel benieuwd wat die ABT pijp gaat scoren. Succes.
 
En dat afentoe op straat kunnen rijden kan ookwel met een ingekorte voorvork hoor... (klinkers is wel kut, mja)

Het is niet alleen ofdat het mooi is, maar het kan ooknog functioneel zijn..

Verder ziet het begin er al leuk uit :) ben benieuwd wat het gaat worden! Ben ook wel benieuwd wat die ABT pijp gaat scoren. Succes.

Ik ga voorlopig de voorvork nog niet verlagen, heel misschien in de toekomst.
Het gaat gaat vast wel knallen, maar dat zien jullie aankomend sprint seizoen wel.

bedankt
 
Je kan ook je kroonplaat aanpassen zodat je de vork gewoon kan laten zakken in het T-Stuk + kroonplaat. Dan staat die ook lager en heb je nog de originele veerweg.
 
Ik ben momenteel bezig om het blokje lopend te krijgen.
Krijgt benzine heeft compressie een goeie vonk.
Misschien dat hij ergens valse lucht trekt, moet alles nog even na lopen.
 
k wil neit flauw zijn maar er zijn me 2 dingen opgevallen

volgens mij is je frame krom(iig je voorvork poten)
en die speed ''7t'' is een 6t staat een code op kan je checkken op google
 
k wil neit flauw zijn maar er zijn me 2 dingen opgevallen

volgens mij is je frame krom(iig je voorvork poten)
en die speed ''7t'' is een 6t staat een code op kan je checkken op google

Het frame staat zeker krom.
voorvork denk ik niet, miss het kroonstuk wel, maar kan even goed zijn dat je even kroonstuk en kroonplaat moet uitlijnen op elkaar.
 
Altijd mooi om te zien een streetmagic.
Maar er iets moois van;)

Thnx, ik probeer er zeker iets moois van te maken.

k wil neit flauw zijn maar er zijn me 2 dingen opgevallen

volgens mij is je frame krom(iig je voorvork poten)
en die speed ''7t'' is een 6t staat een code op kan je checkken op google

Heb 't geprobeerd te zoeken niets gevonden, kan je me die site sturen waar van je die code lijst dan ziet wat jij bedoelt.

Het frame staat zeker krom.
voorvork denk ik niet, miss het kroonstuk wel, maar kan even goed zijn dat je even kroonstuk en kroonplaat moet uitlijnen op elkaar.

Waarom denk je dan dat 't frame krom staat? wat niet het geval is.
Heb er een aerox voor velg op die groter is als de streetmagic velg vandaar dat de voorvork hoger staat en wat misschien zo oogt.


dank u voor de back up

het lijkt ook iid of het frame krom staat

Waar moet 't frame krom staan dan?
 
Omdat ikzelf al minstens een jaar of vijf met street magics race.
Jou frame staat duidelijk krom.

Waar:

Als je er bovenaan tussen je balhoofd en waar de kromming begint van de 2 profielen.
 
Back
Top