Arthur's Sprint Kymco

Status
Not open for further replies.
as zondag al... alleen is er verder niets aangesloten, maar het ziet er wel vet uit :W
volgende week maar eens sirieus gaan zitten om alles klaar te maken, me zelf kennende zal ik de eerste run wel op de bank willen maken. Maar geef me even de tijd :D

scooter staat al klaar voor zondag, midden in de showroom :D

Van dat laatste wille'k een foto zien ;)

Ik probeer morgen wel ff een foto te schieten :P
Waren er trouwens nog ReeZz klanten die vroegen hoe hard hij ging? :D

Ben benieuwd, gebruik het dan ook bij een sprint. Veel mensen hebben nx alleen zie er elke keer maar enkele die de knop indrukken.

Maar jou kennende komt da helemaal goed.

Ben benieuwd, gebruik het dan ook bij een sprint. Veel mensen hebben nx alleen zie er elke keer maar enkele die de knop indrukken.

Maar jou kennende komt da helemaal goed.

dat is idd wel de bedoeling, alleen beetje banken is toch niet leuk..... op de weg gebruiken neemt de zelfde risico's met zich mee lijkt me.

zodra ik er alle vertrouwen in heb zal dat zeker gebeuren.
@imimoek: ja doe dat, ik kom er niet meer voor zondag (hoewel me mobiel wel nog daar ligt :D ook eens rustig :W

update:

in de laatste paar weken eigenlijk erg rustig het setje opgebouwd, dit vaak onderin vloed van drank (je kent het wel, van die vakantie avonden)
uiteindelijk alles erop gezet, maar als een bord spagetti alles door elkaar en niet netjes. Mijn grote vriend Gideon is daar altijd goed in.

Ook weer een avond met drank en gideon ging het netjes maken. Ik zeg: Gid, je kan best hier en daar wat draden losmaken en omleggen.....
Had hij ineens zo goed als alles los gehaald :X Ik dus weer 3 kwartier alles na lopen en weer goed aansluiten.

Uiteindelijk is het allemaal netjes geworden (tot zover dat mogelijk is met al die draden.)
IMG_2557.JPG

IMG_2559.JPG

vervolgens gekeken waar me frogger moest (of zoals klanten van erik de wit zeggen: die katapult).
In de eerst instantie wou ik me carb weer naar achteren hebben, maar dit bevalt me prima qua ruimte en prestaties. Helaas moest ik dan wel me solenoid van me NX een stuk verplaatsen.

uiteindelijk is hij er zo ingekomen:
IMG_2556.JPG

Na veel testen en spelen met het gas was de fles zo goed als leeg. Maar toch wou ik testen. Jammer genoeg was de koppeling op de frogger niet goed aangedraait en spoot hij enkel benzine in waardoor hij verzoop.

Toen maar op zoek gegaan om de fles te vullen. Na 3 zaken die leeg waren toch 1 gevonden die nog wat voor me had. Jan Smit in Wormerveer.

flesje vol:
IMG_2555.JPG

en dan nog even een totaal beeld tot nu toe:
IMG_2552.JPG

dit was het tot zo ver, vanmiddag heb ik 1 keer heel even de knop in gedrukt. Maar dit vind ik totaal niet relax bij mij in de straat. Even kijken waar ik lekker kan testen en anders even de bank op ergens.

groetjes :*

Status
Not open for further replies.
Back