Aprilia SR

Status
Not open for further replies.
Er rijden hier ook een hele hoop van rond.. ik hoopte echt meer op een leuke special ala area.

wel mooi natuurlijk... maar verassend jammer .
 
Het is niet mijn scooter he mensen, niet iedereen van 16 bulkt van het geld om zijn scooter zo te verbouwen als mijn ex-area. Ik help mijn broertje met het technische gedeelte, maar meebetalen daar begin ik niet aan ;).

Volgens mij is dit wel een van de weinige scooters met deze kappenset EN een brute mina eronder. Hij is nu dus nog AC, maar daar gaat snel verandering in komen.
 
Ik vind 'm mooi, velgen kleuren er goed bij.
Lijkt een beetje op troy corser + oude superbike replica.
ga zo door zou ik zeggen:)
 
Heel vet :)

Beter mina dan morini ;), je ziet toch maar dat je zo een scooter als nieuw kan krijgen.

Btw Erik: setup als ie lc wordt is...?
 
Hij's fijn Erik. 8) Kappenset is gewoon nijz maar je ziet ze wel al regelmatig rondrijden hier.


ben benieuwd wat je broertjes budget toelaat :)
 
volgens mij ben ik de enige die deze kappenset nog nooit heeft gezien? het is een m9ooie set, wat niet wegneemt dat ik denk dat je voor het geld van die set iets mooiers en xclusievers het kunnen halen
 
Ik vind t niet veel bijzonders, ik had idd meer a la eros_slet style verw8 :)

Desalniettemin toch nog erg netjes!
 
Vraagje met die identikits krijg je daar alles bij? want ik zie hier geen voorstuur windschermpje en het is toch al bestickert?
 
Je krijgt alleen de kappen etc, geen windschermpje, velgen, beenschild etc. De rest moet je zelf voor zorgen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top