Aprilia SR

Status
Not open for further replies.

Erik

Banned
Ik post dit even voor mijn broertje, omdat hij geen access hier heeft. Het is dus niet mijn eigen project, ook al rij ik er wel op als ik behoeft heb om even te vlammen :).

Het begon allemaal met een gare SR die ik voor hem gekocht heb (maar niet betaald :)). Na een avondje flink klussen bleef dit over:
DSC00117.jpg


Echter deze sr is luchtgekoeld en dat is het toch niet helemaal, daarom staan de Athena 70 en de Shot te koop, want bij een brute LC-cil hoort een brute pijp :D. Daar zijn we nu dus naar op zoek.
De nieuwe kappenset ligt inmiddels ook al hier op zolder, wat precies dat is nog even geheim :p. Morgen kunnen de velgen opgehaald worden bij de spuiter, en gaan gelijk de bandjes er omheen. Dat worden 2 ML50's, dan kan er tenminste gereden worden, ook al is het AC, langzaam is het zeker niet.

De setup wordt waarschijnlijk:
Athena vlinder
Hebo racing I
19mm DO
Power One krukas
Multivar + ventilvar
Malossi flyclutch (bewerkt)

Later komt er dan nog een primaire malossi vertanding bij, zodat er ook nog wat topsnelheid bij komt, en wat klein spul (achterveer etc).

Volgende update is als hij weer op zijn pootjes staat :). Hoi!
 
Advertisement - register to remove this

Ja vraag maar eens voor me als je wilt :).

Inmiddels heb ik de velgen ook weer terug van de spuiter, dus het hele spul gaat binnenkort weer in elkaar.
DSC00121.jpg
 
Dit word een zeer nais project.. maar jij doet wel heel veel voor je broertje kan hij niet praten ofzo ;). Hij kan toch gewoon een account @ forum aanmaken

Dit gaat vast mooi worden, met iemand die zijn creativiteit al heeft laten blijken kan het ook niet anders.. :W

masterlijke velgjes
 
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa:
DSC00180.jpg


Nog niet helemaal zoals het moet worden, maar toch wat meer in de richting :)
 
Huh das gewoon zo'n Aprilia identikit (of hoe die dingen ook heten) Ik had wel iets aparters verwacht...
 
Idd ziet er heel vet uit.
Had ik helemaal niet verwacht:D

De hele setup zit er al op ?
Of word daar nog aan gewerkt?

suc6 er iig mee!!
 
damn, hijs idd ook niet helemaal wat ik verw8 had... maar hij ziet er zkr wel mooi uit!! my compliments :)
 
Originally posted by Laurens
Huh das gewoon zo'n Aprilia identikit (of hoe die dingen ook heten) Ik had wel iets aparters verwacht...
sorry maar dat vind ik niet echt gewoon....

erg brute kappenset, ding ziet er als nieuw uit! 8)
 
Ziet er wel vet uit maar dat kost ook wat. Aprilia heeft wel mooiere kappen voor de SR btw..ik vind die andere identikit set mooier.
 
Originally posted by Boeie
sorry maar dat vind ik niet echt gewoon....

erg brute kappenset, ding ziet er als nieuw uit! 8)

Hier in de buurt stikt het echt van die kappensets. Dus ik vind het maar gewoontjes...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top