Aprilia SR MHR Speed Project

veel plezier met mijn oude kiesler mono seat :p
maar dennis maakt de kappen wel netjes ik had foto's gezien
haha succes :W

Jaja bedankt daarvoor. het begint al op te schieten met de kappen. Motorisch is hij zo goed als af. Binnenkort zullen er wel nieuwe fotos verschijnen !
 
Kappen staan strak in de lak:W Ziet er heel goed uit! Welke kleur gaan de binnenkappen worden of heb ik daar overheen gelezen? Weet alleen niet of het paars mooi gaat staan bij het setje velgen wat je nu hebt:p
 
Kappen staan strak in de lak:W Ziet er heel goed uit! Welke kleur gaan de binnenkappen worden of heb ik daar overheen gelezen? Weet alleen niet of het paars mooi gaat staan bij het setje velgen wat je nu hebt:p

Overheen gelezen ;) Marre witte gedeelte word next sat. gespoten. Dus paars met wit :p
Kleur is echt te mooi! Je weet zelf waarschijnlijk dat dit soort fotos niet in vergelijking staan met de werkelijkheid haha :p

Grtz
 
Grote updateet, kappen zijn allemaal klaar! Nu beginnen met afstellen, voorvork gepolijst + carterkap. Binnenkort pics.
Verder binnenkort beetje afstellen. Keep in touch

J.
 
vette sr hoor. mooi vers blok, en een mooi kleurtje op je kappen :D
maatje van mij had m ook paars met wit, hier ff een beeld van hoe je sr er zometeen ongeveer uit ziet als je kappen er op zitten :)

373172184_5_0_zG.jpeg
 
vette sr hoor. mooi vers blok, en een mooi kleurtje op je kappen :D
maatje van mij had m ook paars met wit, hier ff een beeld van hoe je sr er zometeen ongeveer uit ziet als je kappen er op zitten :)

373172184_5_0_zG.jpeg

Ziet er idd vet uit. Ben zelf ook benieuwd. Maar moet helaas nog even wachten tot dat ik klaar ben met afstellen etc. Daarna rustig netjes alles opbouwen. :D
 
Ziet er vet uit man! erg netjes allemaal! jammer dat scootin er niet meer is want anders had je er waarschijnlijk wel in gestaan ;)
succes verder!
 
Weslietje, hoezo plaats jij een foto in iemand anders zijn topic? wat geheel overbodig is?

Stop eens met overal de moderator te spelen man, hij wou enkel een voorbeeld laten zien. Dat zal de TS vast wel apprecieren.

Ontopic, die kappen zijn wel erg strak gespoten man, damn zal een super mooie combo worden. :winner:
 
@ Spank, Ja je weet idd nooit. Wist eerlijk gezegd niet eens meer dat deze niet meer bestond. ;)

@ Sandor, Thxs er is idd erg veel werk ingestopt in het hele spuit gebeuren. Ben er ook dik tevreden mee! Ben in de tussentijd erg druk bezig geweest met het plaatsen van cross stuur, polijsten van alle remdelen op het stuur, voorvork, blok. Zal proberen deze week kijken of ik wat mooie fotos daarvan kan maken.

Keep in touch!
 
Back
Top