Aprilia SR MHR Speed Project

Omdat dat gewoon een stuk mooier is dan die goedkope chrome tering troep?:D

Zou alleen wel witte/doorzichtige glaasjes erin doen:)
 
super netjes allemaal;)
alleen vanwaar die ori achterlichtunits?:p

Idd net wat Oscar zegt. Beter mooi gespoten dat bijv. van die chrome units.
Binnenkort zsm goede fotos. Ben momenteel bezig om een beugeltje te vinden om mijn voorkap aan te bevestigen. Deze zat niet meer op het frame. Dus probeer deze via via te krijgen. Dan kan de voorkap erop. En dan zal de rest ook snel volgen.

Hoi...
 
welk beugeltje heb je nodig ? ik heb nog wel aantal sr onderdelen thuis liggen.. en woon in de buurt dus zeg het maar :p
 
Last edited:
welk beugeltje heb je nodig ? ik heb nog wel aantal sr onderdelen thuis liggen.. en woon in de buurt dus zeg het maar :p

Ik heb deze nodig (nummer10) Had deze al besteld echter een compleet andere beugel;

beugel.JPG
 
ik ken wel iemand die wel dat beugeltje heeft op een frame zonder kenteken waar die niks mee doet, moet je maar even mij pm'en als ik hem moet vragen.
 
zeer nette sr geworden zo zie je ze niet veel meer.
nog verdere plannen ermee?

Thxs!

Plannen? niet echt heb momenteel mijn org. onsteking vervangen door een MHR exemplaar echter geen vonk helaas :(

Dank voor de reacties.

PS: Ja S6 schijfje voor is eigenlijk wel een pre

Grtz
 
geil ding, ziet er geod uit. Geen vonk? kan zijn dat je aarde niet goed pakt, heb ik bij mijn HPI aantal keer gehad, toen d8 ik dat t aan de ontsteking lag, maar bleek dat hij niet goed aarde.
 
Was idd massa probleempje. Momenteel al aardig wat km'tjes gevlamt.
Denk toch maar eens kijken of er nog meer vermogen uit te halen valt.


Cilinder tunen, vertanding zijn dingen waar ik aan zit te denken qua wat er nog veranderd moet worden. Boven de 80 KM zit er een vreemd geluid in heb het vermoeden dat dat mijn org. vertanding is. Ideeen?

Grtz J.
 
24mm mikuni of iets in die richting zal het leuk doen hier op. en mischien een langere secundaire vert.

leuke sr, erg mooi gespoten die kappen.
 
Back
Top