André Hazes overleden

Status
Not open for further replies.
Lekkere volksheld:|.Alsof tie iets goed gedaan heeft voor me?
Vind het allemaal maar nergens op slaan, topic openen als iemand overleden is.
Mja zal wel aan mij liggen.:)

Ow dus iemand is pas eens "volksheld" als ie wat goeds voor JOUW heeft gedaan?
Ach ik ga dr niet eens op in , je snapt het toch niet..

Ja idd echt zonde is het. 't was wel te verwachten natuurlijk..maar toch... Hij heeft zeer meeslepende muziek gemaakt, dat mag duidelijk zijn. Van "de vlieger" gvd gewoon tranen in m'n ogen gehad, zo erg. Maar ja, we drinken d'r vanavond 1tje op je andre!

r0bert said:
Pim , maak jij ff elke dag een topic aan omdat er iemand gestorven is :|
Dit was een volksheld daap!

das gewoon mijn meing, maar geen zin om hier een discussie over te houden

aapje:*

RIP andre..
echt zonde, kerel heeft zich toch echt altijd van de goede kant laten zien, nooit saggerijnig op tv, altijd beleefd en in voor een grapje..
maar idd, zijn levensstijl was niet de beste, maar een hartaanval kan iedereen overkomen, of het door zijn levensstijl kwam, kun je nu nog niet zeggen vind ik..dat is erg generaliserend.

zoals de meeste van jullie weten ben ik groots fan van andre, met de hele familie zijn we pas nog naar een concert geweest en dit bericht slaat bij ons allemaal in als een bom... ik kan het nog maar moeilijk bevatten . ik hoop dat er een soort afscheidsconcert of iets dergelijks komt want ik wil zeker wel een bloemetje leggen... ik ben echt aangedaan jongens

dragsterlover said:
ik kreeg ook kippenvel zonde man.

Iedereen raken we kwijt gvd:
-herman brood
-pim fortuin
-onze Hazes Te jammer allemaal.

- Bart de Graaff

Net stukje op tv gezien.. Op een gegeven moment kwam dat nummer van "zij gelooft in mij" langs. Daar krijg je wel ff kippevel van
nosmile.gif

InsaneMalebrain said:
- Bart de Graaff

Net stukje op tv gezien.. Op een gegeven moment kwam dat nummer van "zij gelooft in mij" langs. Daar krijg je wel ff kippevel van
nosmile.gif

Same here @ work @ radio

Status
Not open for further replies.
Back