Maandag naar Hazes?

Sorry hoor, maar het wordt soms ook wel een tikkeltje overdreven.. Wie kraaide er naar Andre 2 weken geleden? Helemaal niemand.. Iedereen was hem ongeveer al vergeten op zijn vaste fans na dan.. Zodra iemand dood is is altijd alles helemaal goed en mag er geen kwaad woord meer over gezegd worden.. Tuurlijk was het een tof afscheid, maar ik vind dat ieder mens dat verdient en niet alleen Andre omdat hij toevallig mooie liedjes schreef.. En die reclamecampagne voor dat standbeeld kon echt NIET tussendoor in mijn ogen.. Mijn respect gaat eerder uit naar mensen die ook goede dingen hebben gedaan voor anderen maar hier niet bekend mee geworden zijn en dit ook niet willen zijn (denk aan rode kruis medewerkers, vrijwilligers van van alles etc.). Die doen in mijn ogen netzoveel goeds als Andre ooit heeft gedaan als het niet meer is, maar zij worden wel begraven op een grauw kerkhof met vrienden en familie.. Soms is het echt niet eerlijk...

het hele leven is niet eerlijk!
die reclame kon eigenlijk ook niet. heb net ff de band gekeken die me moeder voor me had opgenomen en das idd vanaf thuis gezien (int stadion hing geheel andere sfeer) heel raar.. alsof er gebedelt wordt:)

kblijf toch altijd een trouwe fan!

Ja, ook niks tegen fans ofzo en ik begrijp het ook allemaal wel. Maar krijgen we als Rene Froger op zijn 85ste doodgaat ook zoiets, en Marianne Weber, en Frans Bauer en Marco Borsato etc. etc.? Als Andre was doodgegaan als hij 80 was dan hadden we dit ook niet gehad en tevens kan ik er ook slecht tegen dat iedereen opeens doet dat hij fan is..

Enrico@Sprinter said:
Ja, ook niks tegen fans ofzo en ik begrijp het ook allemaal wel. Maar krijgen we als Rene Froger op zijn 85ste doodgaat ook zoiets, en Marianne Weber, en Frans Bauer en Marco Borsato etc. etc.? Als Andre was doodgegaan als hij 80 was dan hadden we dit ook niet gehad en tevens kan ik er ook slecht tegen dat iedereen opeens doet dat hij fan is..

Helemaal mee eens!!

joop timmer said:
jongens, als jullie dit gezien hebben, dan heb je iets gezien wat in nog geen 100 jaar weer voor zal komen, zoon man, zoon kracht, zoon fans, wat een volk, wat een emotie. Wat die man voor nederland heeft betekent is onbegrijpelijk en zoals in de vele rouwadvertenties staat: woorden schieten daarbij tekort. Die man is niet te vervangen , hij verdient een standbeeld, hij verdient alles wat hij maar verdienen kan! Hij was er voor een ieder en dat kwam recht uit zijn hart... En als je geen hazes fan bent, of je vond het niet mooi, dan weet je egt niet wat er in al die mensen in die overvolle arena omging, wat er bij die miljoenen mensen onging die voor de tv zaten. Deze man was een man van het volk , onze volksheld! respect voor mijn kanjer!

joop, ik ben het helemaal met je eens :)
ik heb t op tv gezien, en alhoewel ik geen fan ban, het raakte me toch wel.
een mooiere laatste eerbetoon zou ik me niet kunnen voorstellen, met duizenden mensen...

Ik zga Marco Borsato nog trouwens, hij stond in zn Porsche Boxter (met gouden velgen ofzo) samen met Wendy van Dijk te .... niksen ofzo? Aardige pik wel, hij groette nog terug ook.

Daarna Sylvie Meis nog gezien, ze stond bij een veeeel interessanter iemand, Sjaak Zwart!

Daarna door de hekken heen gebroken als een stel idioten :D Rennen, en wij waren als laatste binnen, toen smeten ze de tussendeur dicht, om de horde buiten te houden. CHOAS :p

Back