Maandag naar Hazes?

Remco 4 Life said:
Netzoiets als dat morge Willem Alexander vermoord word bijv:P daar ga je toch ook niet staan kijke :P

Maarja zo word et weer een hele discussie zoals gewoonlijk :P ik ga er iig niet heen

euh denk dat je dan ong. de enige ben niet gaat kijken...
moet je kijken hoeveel mensen er stonden toen clausy dood was!;)

Piet said:
Zo goed was ie toch niet?

Na zijn dood hoorde je ook pas van iedereen 'hoe goed hij wel niet was' :rolleyes: :L

Mja.. Ik vind er iig niks aan en zal dus ook niet naar die herdenking komen :)
Heb er geen behoefte aan..

Al is het natuurlijk wel zonde als iemand op 53-jarige leeftijd als sterft

Ik wil er wel naartoe, weet iemand toevallig waar je daar je scooter veilig kwijt kunt (blijft de bijlmer he). Hebben ze in het transferium eigenlijk een soort van bromfietsstalling?

Ik vind het jammer dat mensen hier nog gaan reageren en die gaan zeggen het is gewoon een mens bla bla. Reageer dan gewoon niet in dit topic, of is er iemand op een ruzie/discussie uit? En voor sommige mensen is dit gewoon hun muziek. Ik vind het zelf ook mooie muziek, en vind het ook jammer dat deze man heen gegaan is. Ik ken een meisje hier in de buurt, waar zijn ma van is overleden en die vind bijv. de vlieger een mooi nummer en voor zo'n mensen zit er gewoon een emotionele waarde aan. Luister eens goed naar die teksten, daar zit gewoon wat in. Jij vind misschien DJ Tiesto helemaal het einde en treurt er om als hij dood gaat, dat boeit mij geen hol dan en ga ik dan ook niet liggen zeiken;)

Jammer genoeg ga ik niet, wil wel gaan eigenlijk, maar moet eerst naar school en dan werken. Ik koop wel het dvd'tje die uit komt hoop ik.

ronnie_nrg said:
Ik vind het jammer dat mensen hier nog gaan reageren en die gaan zeggen het is gewoon een mens bla bla. Reageer dan gewoon niet in dit topic, of is er iemand op een ruzie/discussie uit?
Ja ik dacht, gezien ik op een discussie forum zit, laat ik eens een discussie uitlokken. Maar dat is dus niet de bedoeling? :| :+

Als zijn fans erheen gaan o mhun steun aan familie en vrienden te betuigen vind ik dat prima. Dat mogen ze helemaal zelf weten. Ik vind het alleen irritant dat je er in de media mee wordt doodgegooit. Kon geen zender opzetten zonder zn vatzige kop te zien, of die herrie te horen (nofi).
Dat hij is overleden is erg te betreuren, hij was immers zowel echtgenoot als vader. Maar om daarvoor alles op zn kop te zetten gaat me een beetje ver.
In Verweggiestan gaan elke dag 100-en mensen dood, maar dat zie je ook niet elke dag op de voorpagina. Dat zij nooit met hun kop op tv kwamen wil nog niet zeggen dat hun leven niets waard was. Vind het nogal lame dat er meer 'getreurd' wordt om de dood van een BNer, dan dat van een ander mens.

ronnie_nrg said:
Ik vind het jammer dat mensen hier nog gaan reageren en die gaan zeggen het is gewoon een mens bla bla. Reageer dan gewoon niet in dit topic, of is er iemand op een ruzie/discussie uit?
Ja ik dacht, gezien ik op een discussie forum zit, laat ik eens een discussie uitlokken. Maar dat is dus niet de bedoeling? :| :+

Als zijn fans erheen gaan o mhun steun aan familie en vrienden te betuigen vind ik dat prima. Dat mogen ze helemaal zelf weten. Ik vind het alleen irritant dat je er in de media mee wordt doodgegooit. Kon geen zender opzetten zonder zn vatzige kop te zien, of die herrie te horen (nofi).
Dat hij is overleden is erg te betreuren, hij was immers zowel echtgenoot als vader. Maar om daarvoor alles op zn kop te zetten gaat me een beetje ver.
In Verweggiestan gaan elke dag 100-en mensen dood, maar dat zie je ook niet elke dag op de voorpagina. Dat zij nooit met hun kop op tv kwamen wil nog niet zeggen dat hun leven niets waard was. Vind het nogal lame dat er meer 'getreurd' wordt om de dood van een BNer, dan dat van een ander mens.
Denk maar niet dat jullie in de Arena opgebaard worden als jullie door eigen toedoen overlijden (zn levensstijl stond niet echt garant voor een lang leven), of dat er ook maar een greintje aandacht aan wordt besteed. Nee.. want jij was niet bekend, wat kan het Nederland nou schelen dat jij dood bent.
Nouwja.. zo kan het mij niets schelen dat Hazes dood is.

jep gaak helemaal in mee :)

Maybe was zijn muziek goed en bekend maar het blijft een mens en elk mens verdient respect :) en iemand die bekend was zker niet meer :|

Vond dat gedeelte ook zuigen en denk dat die presenteer dude dat ook met pijn in zn hart zegt.

edit//
Damn wat is dat kind irritant , die had ik toch mooi ff andere instrukties ingepraat.

Last edited:
Back