Maandag naar Hazes?

Gvd jongens... we zijn hem kwijt,, de laatste x de arena vol voor andre..

EDitje..: Standbeeld is toch mooi,, zon vent mag toch best wel een standbeeldje hebben.. der zijn der niet veel hier in NL die t flikken om de arena na hun dood zo vol te krijgen..

Het was gewoon super!

En mensen jank alsjeblieft niet zo, hij heeft voor veel mensen een hoop betekent, en dat het stampvol zat laat wel zien dat zijn fans dit wilden.
Natuurlijk is elk leven veel waard, maar omdat hij voor veel mensen een hoop betekent gaat het bij hem anders dan bij een ander mens..

Heb alleen het stukje gezien dat ze die giro opnoemde.... Beetje lame om dat nu meteen te doen (net als dat internet bankieren) Beter hadden ze dat gewoon morgen via de kranten laten weten ofzo

En wat Cipher zegt, denk ik :)

Da-vid said:
indrukwekkend... :)

vind ik ook, kreeg er best wel kippevel van om al die mensen zo te zien

maar mensen kom op zeg, ik vind ook elk mens die zich teminste normaal heeft gedragen verdient het niet om dood te gaan (dood gaan we toch allemaal) maar ik vind het voor hazes die heeft zeker wat gepresteert en daar mag best wel een bedankje van af

jongens, als jullie dit gezien hebben, dan heb je iets gezien wat in nog geen 100 jaar weer voor zal komen, zoon man, zoon kracht, zoon fans, wat een volk, wat een emotie. Wat die man voor nederland heeft betekent is onbegrijpelijk en zoals in de vele rouwadvertenties staat: woorden schieten daarbij tekort. Die man is niet te vervangen , hij verdient een standbeeld, hij verdient alles wat hij maar verdienen kan! Hij was er voor een ieder en dat kwam recht uit zijn hart... En als je geen hazes fan bent, of je vond het niet mooi, dan weet je egt niet wat er in al die mensen in die overvolle arena omging, wat er bij die miljoenen mensen onging die voor de tv zaten. Deze man was een man van het volk , onze volksheld! respect voor mijn kanjer!

joop timmer said:
jongens, als jullie dit gezien hebben, dan heb je iets gezien wat in nog geen 100 jaar weer voor zal komen, zoon man, zoon kracht, zoon fans, wat een volk, wat een emotie. Wat die man voor nederland heeft betekent is onbegrijpelijk en zoals in de vele rouwadvertenties staat: woorden schieten daarbij tekort. Die man is niet te vervangen , hij verdient een standbeeld, hij verdient alles wat hij maar verdienen kan! Hij was er voor een ieder en dat kwam recht uit zijn hart... En als je geen hazes fan bent, of je vond het niet mooi, dan weet je egt niet wat er in al die mensen in die overvolle arena omging, wat er bij die miljoenen mensen onging die voor de tv zaten. Deze man was een man van het volk , onze volksheld! respect voor mijn kanjer!

"Amen"

joop timmer said:

9||6 mooie woorden, echt....9||6

Heb het laatste stuk gezien, echt mooi. Morgen ofzo ff de video helemaal kijken, was echt wel indrukwekkend dit.
Deze man verdiend ook een standbeeld...

ik ben net terug vanuit de ArenA en mensen die @ forum reageren met:
ieder mens verdient even veel respect bladiebladiebla....!iSUKKELSi!
ik zat in de arena naast een vrouw van een jaartje of 36 die was net een maand terug der man verloren en die man had altijd gezegd dat hij kleine jongen van hazes wilde laten draaien op zijn begrafenis....
zo zijn er nog DUIZENDEN mensen die vele (goede&slechte) herinneringen hebben aan zijn nummers...
op zo'n manier bedanken een heleboel mensen hem.... ik persoonlijk ben ernaartoe geweest omdat ik zelf ook fan ben van hem..

ik vond het super geslaagd en ga ckr geld storten op rekening369

NICK

@ngry-spy said:
ik ben net terug vanuit de ArenA en mensen die @ forum reageren met:
ieder mens verdient even veel respect bladiebladiebla....!iSUKKELSi!
ik zat in de arena naast een vrouw van een jaartje of 36 die was net een maand terug der man verloren en die man had altijd gezegd dat hij kleine jongen van hazes wilde laten draaien op zijn begrafenis....
zo zijn er nog DUIZENDEN mensen die vele (goede&slechte) herinneringen hebben aan zijn nummers...
op zo'n manier bedanken een heleboel mensen hem.... ik persoonlijk ben ernaartoe geweest omdat ik zelf ook fan ben van hem..

ik vond het super geslaagd en ga ckr geld storten op rekening369

NICK

Daar heb je wel gelijk in, sommige mensen hebben gewoon een emotionele waarde aan een bepaald nummer, zo ken ik ook iemand, staat ook in een ander reply.

toen dat kleine kereltje aan het praten was, raakte me echt diep, ik ben msichien een man, maar toen dat kereltje die ene zin zei:
mam rox ik, ik neem het over
of zoiets zei die (weet iemand het nog?)
damn dat raakte me echt hoe dat kereltje dat zei, tranen stonden in mn ogen als ik ff eerlijk ben.......ook die vrouw van hazes kon het niet meer aan toen :'(

aprillia sr2000 said:
toen dat kleine kereltje aan het praten was, raakte me echt diep, ik ben msichien een man, maar toen dat kereltje die ene zin zei:
mam rox ik, ik neem het over
of zoiets zei die (weet iemand het nog?)
damn dat raakte me echt hoe dat kereltje dat zei, tranen stonden in mn ogen als ik ff eerlijk ben.......ook die vrouw van hazes kon het niet meer aan toen :'(

Hij zij ook van pap ik zal er altijd zijn voor mama en rox.

Back