Andre Hazes??

Andre Hazes Rulez!!!! :|

Niet echt mijn idool ;)

wat dat betreft ben ik het met hebo_47.6mm eens

Last edited:
Originally posted by Hebo-47.6mm
Nou sorrie hoor maar ik kan me er dus niks bij voorstellen dat normale jongeren dit soort muziek luisteren!!!!
Echt totaal onbegrijpelijk!!!!
Als jullie het over die gast hadden dacht ik dat jullie liepen te geinen of zo maar jullie menen het dus serieus?

:|

Deze soort muziek zuigt eigenlijk ook maar Andre Hazes roels gewoon. Gewoon meebrullen en zo! En je zult er versteld van staan hoeveel mensen fan zijn. In alle leeftijdsgroepen en alle delen van de bevolking. Die man heeft gewoon wat. Hij is de :W

Neen, 'zij gelooft in mij' mee zingen int cafe is nog tot daar aan toe... maar ja, verder heb ik er niets mee... dronken een concert geven is ook niet alles

:)

Interessant om te weten ja!!!
Had niet gedacht dat hier best wat mensen die muziek zouden leuk vinden!!
Kan me er best iets bij voorstellen in een zatte bui of zo,maar ik zelf zou niet zo'n CD'tje kopen of zo!!!
Al zou die vent uit Eindhoven komen dan nog niet!!!
Maar ja als je er plezier aan kunt beleven is dat mooi he!!!
Beter dan Destiny's Child in ieder geval :#

hazes viert zo allerenormst hard...in het wapen laveloos brullen op 'de vlieger' oude tijden herleven!

...laatst bij villa velderhof was ZO fraai!!! heel de dag zuipen en stiekem worstenbroodjes pikken des nachts en zingen en...

hmz... ook niet echt mijn stijl, die gast....

btw, m'n broer zit in die film (toevallig) :) als ze in dat ouderlijk huis van Andre zijn ofzo zie je zo'n gast iets fixen ofzo, met bijna kale kop en hij zegt ook nog wat geloof ik... detsim..

uhm dronken of niet, aub geen adre, hij ken zuipen jah dat is 1 ding wat zeker is.. maar z'n muziek |(
mja iedere z'n smaak toG..

Massols

Back