André Hazes overleden

Status
Not open for further replies.
Deze man heeft echt mooie nummers gemaakt... Nummers als 'Kleine jongen' , 'De vlieger' en natuurlijk ' Zij gelooft in mij' zn van die nummers die altijd bij blijve.. ook over tig-jaar nog... was geweldige man...

hoorde s ochens eerst op het 8 uur nieuws dat die met hoge koorst en longonsteking in ziekenhuis lag daarna paar uurtjes later op niews ofzow dat die dood was had toen echt wel iets van wtf kerel had toch alleen longonsteking d8 is opgeblazen door de media ofzow dat die dood was. bleek later toch echt te zijn.
Verder had ik niet echt wat met zijn muziek.

hij maakte gewoon kut muziek
ik heb nix met die man

toch is het een groot verlies
iig voor de familie
voor fan's een beetje.

maar ik zal hem niet missen

maartoch

RIP

Alle mensen die nederland goed maken en gezellig maken die overlijden.

pim
andre
wie volg? hoop niemand

Trouwens nog iets. ik zeg niet dat mensen dit in dit topic beweerd hebben. maar ik hoor veel om me heen van > wat een loser die gast, bla bla bla:

Mensen die beweren dat het een loser is. moeten jullie zelf weten
maar tip: kijk vanavond ned 3 23:08. Zij gelooft in mij. daar zie je hoe zijn leven was. kijken of je dan nog zegt dat hij een loser is.

Je kan geen ordeel over mensen geven als je niet eens weet wat er allemaal gespeeld heeft. Je kan zeggen dat zijn muziek kut is of dat je hem lelijk vind ofzo. Maar zeggen dat het een loser is, dat is nergens op gebaseerd. Ik kan jou bijvoorbeeld ook geen loser vinden aangezien ik je totaal niet kent. Of zie ik het verkeerd?

Tja, wie doopt er dan ook bisquits in zijn bier.. Kon nooit goed voor je zijn.

Maar zeer sneu dit, hij heeft best een bewogen leven gehad.

Last edited:
Lekker fucking boeiend,

Iedereen doet alsof de wereld vergaat.
irri mailtjes, lompe msn namen, op tv, radio.

mja, zal wel komen omdat het een groot voorbeeld was voor de puberaal alcoholistische doelgroep.

Deze man was te mooi 9||6

Ik kijk naar de programma`s over Hazes , maar het is echt emotioneel ;(

dani said:
Lekker fucking boeiend,

mja, zal wel komen omdat het een groot voorbeeld was voor de puberaal alcoholistische doelgroep.

True..

maarja, RIP

dani said:
ook wel frappant is het dat de geestelijk wat minder bedeelden er grote fan van zijn....

Boeie, waarom je beter voelen dan zij? Iedereen z'n eigen stijl, heb daar respect voor en maak die mensen niet voor geestelijk minder bedeelden uit ofzo.

dani said:
Lekker fucking boeiend,

Dude , dat is deels waar..
Een echte drinker houd van Hazes , zoals hier.

Ik vond het echt mooi gisteravond, 'zij gelooft in mij'. Moest af en toe toch even flink slikken. De muziek is gewoon mooi, voor altijd. Heb gister zowat de hele dag Andre gehoord of gezien. Zal nog vaak naar een dvd'tje kijken van hem. En er komt toch een benefiet concert? Daar wil ik wel kaarten voor hebben:)

dani said:
ook wel frappant is het dat de geestelijk wat minder bedeelden er grote fan van zijn....
Vind ik niet frappant, om het maar even heel cru te stellen, intellectuelen zal je niet vaak naar deze soort muziek horen luisteren.

En over de reacties dat iedereen dood gaat zoals P. Fortuyn en Brood enz., wen er maar aan, dat is het leven.

Status
Not open for further replies.
Back