Andre Hazes??

ik snap ten eerste niet waarom mensen op een post replyen die niet aan hemzelf is gericht, en ook niet waarom mensen daar dan ook zo ver op doorgaan.

en ik vind Hazez maar klote muziek

Originally posted by Flugel
ik snap ten eerste niet waarom mensen op een post replyen die niet aan hemzelf is gericht, en ook niet waarom mensen daar dan ook zo ver op doorgaan.

pfff das meer met een ;)

Originally posted by Flugel

Smaken verschillen, maar vroeger vond ik dat ook altijd...die liedjes worden standaard bij mijn familie op verjaardagen gedraaid en zo...en ook nog es thuis...dus ik ben er toen aan gewend en begon het ineens ook leuk te vinden...

Originally posted by Shirley

Smaken verschillen, maar vroeger vond ik dat ook altijd...die liedjes worden standaard bij mijn familie op verjaardagen gedraaid en zo...en ook nog es thuis...dus ik ben er toen aan gewend en begon het ineens ook leuk te vinden...

mja de muziek is soms wel gezellig alleen de persoon andre hazes zelf mag ik niet zo......

Originally posted by Raymon_K

mja de muziek is soms wel gezellig alleen de persoon andre hazes zelf mag ik niet zo......

Nah, bij Villa Felderhof, vonnik eigelijk wel lachen :)

Iemand interesse in z'n adres? 'k rij er wel eens langs :W

Ook wel een paar keer tegen gekomen in z'n stam restaurant 'De Plashoeve' Sja, de echte bekenden (Katja schuurman, Patrick Kluivert, ouders Bergkamp, Johan Cruyff) wonen/woonden offcourse bij mij in de buurt :)

Back