André Hazes overleden

Status
Not open for further replies.
Ik vind niks aan die muziek... De teksten zullen wel ok zijn, maar als ik bedenk hoe die gast eruitzag... sjah. dan moet ik spontaan poepen :X.

Trouwens... met suikerziekte dik gaan drinken..moet je doen!! weet je zeker dat je niet lang leeft....

Al blijft het sneu, dat er voor mensen een "ideaal" of "voorbeeld" is gestorven... Shit happens. We gaan allemaal een keer "kasje weile"

joop timmer said:
zoals de meeste van jullie weten ben ik groots fan van andre, met de hele familie zijn we pas nog naar een concert geweest en dit bericht slaat bij ons allemaal in als een bom... ik kan het nog maar moeilijk bevatten . ik hoop dat er een soort afscheidsconcert of iets dergelijks komt want ik wil zeker wel een bloemetje leggen... ik ben echt aangedaan jongens

Vanochtend op het nieuws werd vermeld dat er een afscheidsconcert komt in de Arena, met Fransbouwer en de meeste andere nederlands talige artiesten zodat de fans afscheid kunnen nemen van Andre.

Nicolás said:
Vind ik niet frappant, om het maar even heel cru te stellen, intellectuelen zal je niet vaak naar deze soort muziek horen luisteren.

En over de reacties dat iedereen dood gaat zoals P. Fortuyn en Brood enz., wen er maar aan, dat is het leven.

Om hier even op in te haken; het is gewoon erg toegankelijke en makkelijke muziek. Iedere Nederlander kan het verhaal volgen omdat het in het Nederlands is gezongen en omdat de teksten gewoon heel simpel zijn.

Zo spreekt ie het grote publiek aan. Echte kenners en fans zullen hem ook waarderen om zijn uitstekende zangkwaliteiten, want allemensen, André kon echt goed zingen, er zijn misschien 1 a 2 Nederlandse artiesten die qua stem bij hem in de buurt komen.

Maare, de teksten zijn zeker niet speciaal of vernieuwend, hoeveel r&b nummers worden wel niet op dezelfde basis geschreven? Maarja, dat is Engelstalig en daarnaast is die boodschap er vaak niet direct uit te halen. Doelgroep is dan dus de wat meer nadenkende mensen.

En sja, de lifestyle raakt de eerstgenoemde doelgroep natuurlijk ook precies goed.

vandaag dus full time h6 gekeke, dit is denk ik wel het einde.
:( k zal het toch missen, luister hem nog elke dag.
hoop dat hij ze plekkie heb gevonden + ze eige barkruk..
r.i.v. je zal altijd dé volkszanger blijven.

ik had ook respect voor die man .. ik hoor ook dagenlijks zijn muziek nog aan..
ik luister veel als ik een beetje in een dip zit... zijn muziek is rustgevend...

Was er graag naar toe gegaan maar helaas. Beetje ver weg en ik kom net van een concertje van Frans Bauer vandaan.
Luister zijn muziek nog vaak en ja het doet gewoon wat bij me...

ik zou ook wille gaan...mja op mijn leeftijd vervoer enz :(
vorig jaar letterlijk moeten klimmen voor een plekkie in de arena..
toch gelukkig op tv gezien..

Idd.

Ik vind het allemaal zo dom hè. Hoor je al die mensen op tv janken over die gast. Alsof het een fucking superman was. Het was gewoon een alcoholist. Als je een concert van hem zag, zag je hem straalbezopen op het podium staan met z'n biertje in z'n hand. Enige wat eruit kwam was: Laaaalaaaalaa.. beetje meeblaten op de muziek.

Jullie patatstampers hebben het alleen over de laatste jaren van zijn leven ja. Toen was hij gewoon al aan t eind van z`n leven.
Kijk eens naar de beginjaren enzo van em. Het was en blijft gewoon de beste Volkszanger die NL OOIT gekend heeft, en zal kennen !

Ik luister het ook nog elke dag, en zal het ook blijven luisteren :)

en de mazzel :*

edit: geld het meest voor markB

en over dat boek.. Tsjah net alsof jij er geen boek van zou maken ? Er zijn zoveel mensen geintresseerd dus ja .. Dat ze er dan flink aan verdient moet zij weten..

Last edited:
die raggel is gewoon een kampersnol trailertrash, echt kan der nie uit staan, heb meer medeleiden met de eerste vrouw van andre.

Respect voor andré hazes, hij heeft enorm veel mensen kunnen beroeren en zoals je kon zien ginge zen fan van kleine ukkies tot iets oudere ukkies (80j ofzo) :) De enige persoon waar ik me aan erger is haar moeder, er scheelt toch echt iets met dat mens???????

greets

Olivierc said:
Respect voor andré hazes, hij heeft enorm veel mensen kunnen beroeren en zoals je kon zien ginge zen fan van kleine ukkies tot iets oudere ukkies (80j ofzo) :) De enige persoon waar ik me aan erger is haar moeder, er scheelt toch echt iets met dat mens???????

greets

Moeder van rachel ja :X vreemd mens idd

Status
Not open for further replies.
Back