André Hazes overleden

Status
Not open for further replies.
de castelijn schenkt snel zn glas in de laatste word getapt tis de hoogste tijd iedereen dringt snel zn glas leeg...tis de hoogste tijd word er geroepen uit een hoek...je word bedankt voor al die prachtige nummers ik zal er een op je drinken ...

Vassago said:
Beetje respect KAN ook wel natuurlijk.

Overigens luister ik nog altijd liever naar André dan al die andere in 3 uur verzonnen door homofiele met geblondeerde stekeltjes gezongen liedjes met blije smurfenhouse deuntjes.

RIP André

Zoiets had ik al verwacht.... Vind het altijd een beetje dom dat als iemand leeft iedereen roept dat de muziek kut is, en zodra hij dood is was hij opeens geweldig en zijn muziek in orde enz :S Vind het kut voor zijn familie enz die hij achterlaat, maar zijn muziek zal altijd blijven zuigen als je het mij vraagt :P verder zal denk ik zijn familie en vrienden niet op het scooterforum de medelevingsberichtjes gaan lezen

Zoals ik al op Theekrans zei: Ik ben geen grote fan van deze man maar toch jammer.
Achterlijk dat de mensen die het geen moer kan schelen toch hier reageren met dingen in de trant van: Schijt aan de familie. Reply dan NIET. Je voegt NIKS toe en lokt alleen maar negatieve reakties uit.
-xx-

Kan het nog niet geloven, mijn held!
Was een echte fan, en ben er stil van geworden.
Ben nu maar op het drinken overgegaan.
Heb een biertje uit respect genomen.

R.I.P. Andre. Ik vind het echt erg, zit me hier kapot te ergeren, geloofde het eerst ook niet:( Ik wilde nog naar een concertje gaan dit jaar, kan ik dus ook vergeten. Nu ga ik zijn muziek alleen maar meer luisteren, ik vind het echt mooie muziek. Vandaag op de radio was ook al 'zij gelooft in mij', ik vond het al raar dat ze het draaien.

neosracing said:
de castelijn schenkt snel zn glas in de laatste word getapt tis de hoogste tijd iedereen dringt snel zn glas leeg...tis de hoogste tijd word er geroepen uit een hoek...je word bedankt voor al die prachtige nummers ik zal er een op je drinken ...

Respect;)
Dalikk als ik thuis ben gaat het cd'tje aan dat is zeker. 15 jaar gewoon Andre
Enmijn broertje belde me al, vanavond op ned3 komt om 23.00 een special of zo van hem erop.

Wat een eikel is het :|
Snel dr tussenuit knijpen in deze economische malaise. Zullen ze blij mee zijn @ Heineken

JohnB said:
Wat een eikel is het :|
Snel dr tussenuit knijpen in deze economische malaise. Zullen ze blij mee zijn @ Heineken

ik ga er vanuit dat je dit niet echt meent, maar je had er op ze minst RIP onder kunnen zetten.

R.I.P andre.
ik doe hetzelfde als zerrocool, uit respect.

die man heefd geleefd ,
vet jammer .

alleen eerlijk de laatste liedjes van hem waren meer "gesproken"

maar hij heefd super goede nummer gemaakt

jongens we nemen een biertje voor hem .

Status
Not open for further replies.
Back