André Hazes overleden

Status
Not open for further replies.
Pronk said:
Helaas wel :(

Beetje respect KAN ook wel natuurlijk.

Overigens luister ik nog altijd liever naar André dan al die andere in 3 uur verzonnen door homofiele met geblondeerde stekeltjes gezongen liedjes met blije smurfenhouse deuntjes.

RIP André

Vassago said:

Overigens luister ik nog altijd liever naar André dan al die andere in 3 uur verzonnen door homofiele met geblondeerde stekeltjes gezongen liedjes met blije smurfenhouse deuntjes.

RIP André

ben het 100% met je meeeens, hij had best goeie nummers, iig beter dan de meeste huppelkutjes nu. dus wat respect kan altijd.

R.I.P ;(

Vassago said:

RIP André

Je begrijpt me verkeerd, ik vind het echt kut voor iemand van 53 jaar die overlijdt aan een hartinfarct zoals ik in bovenstaande post heb gezet, ik kots alleen op zijn muziek, nix tegen andre zelf ofzo.

Vassago said:
Snap ik, maar aangezien hij leefde voor zijn muziek past je post hier niet echt goed thuis :)

Ik mag best me mening geven :P Nee maar ok, ik snap je punt. Laten we het maar ontopic houden, anders krijgen we strax meer mensen met meningen over zijn muziek...

anders wordt je ff 4 keer gebeld achter elkaar door vrienden, ja hazes is dood, joh echt :|

Niet dat ik veel van zou muziek hield, maar vind het tog jammer.
Maar als je hoorde hoe hij zong tijdens het EK toen wist je gewoon dat het slecht met hem ging.

Succes aan zijn familie

ik zit ziek thuis, en heb er echt geen trek in, maar uit respect voor andre neem ik er 1tje...

DSC03057.jpg

kvon ut wel een tovve kerel vooral omdat ie bijv. ook bereid is om in die reclame te komen van verkade...

r.i.p. André, en sterkte aan de familie

Status
Not open for further replies.
Back