This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen "opleiding+ervaring" topic.

Heeft er iemand ervaring met het Conservatorium? Ik ga binnenkort in Maastricht toelating doen op drums..
 
Mijn nichtje heeft in a'dam conservatorium gedaan, harp ...

Ze vragen alleen wel veel van je, ze laten echt alleen de besten toe daar, dus als je er eenmaal inzit moet je ook fucking goed je best doen en blijven groeien in wat je kunt heb ik het idee, anders kun je t vergeten.

Ze is er nu weer vanaf ... ging niet samen met VWO N&T. Iedere ochtend half 7 op en half 6 thuis, 's avonds 3 uur oefenen en leren en dan slapen.
 
hmm heel raar bij mij had vorig jaar 4 Atheneum met Natuur en Gezondheid gedaan maar kstond er te slecht voor om het nog een jaar te mogen doen. dus dit jaar het jaar over gedaan met Economie en Maatschappij. Maar vind het nog wel leuk om me met dit soort dingen bezig te houden
 
Aerox Wijchen said:

daar heb ik me ook voor ingeschreven, binnekort ook intake gesprek -:-
"erwanes" oid gaat die ook al doen, wie nog meer?

intake gesprek moet je ook een toets afleggen be prepare

toets is best moeilijk ( als je geen ervaring hebt met autos)
 
sr.mastur said:
Na 5 jaar Havo... Nu 1e jaars HTS Autotechniek, stof bevalt me wel, alleen de school zelf HAN die kunnen helemaal niks fatsoenlijk regelen :X

wat kunnen ze niet goed regelen precies dan? ik wil nl volgend jaar ook naar arnhem precies waar iig mijn interesse ligt..
 
Commerciele dienstverlening rooi pannen, Tilburg. Morgen rooster halen en shit ben benieuwd hoe deze opleiding word...
 
Eerst 2 jaar motervoertuigen gedaan op het Hub van doorne college in deurne .
Ging redelijk eerste half jaar daarna vond ik er niks meer aan omdat het me toch niet echt intreseerde en dus anderhalf jaar beetje zitten cad-tekenen beetje sleutelen afentoe. Wat resulteerden in dat ik op mijn praktijk eindexamen een 9.9 moest halen door mijn slechte punten en onafgemaakte opdrachten toch nog een 7.1 gehaald maar helaas niet genoeg. Daarna de keus gemaakt om op het roc ter aa in helmond ict op nivo 2 te gaan doen en bevald me hartstikke goed. Zit nu in mijn laatste jaar daar en wil verder leren om over een jaar of 5 een eigen web/winkel op te starten.
 
Vandaag eerste introductie gehad van opleiding Reclame-, Marketing- en Communicatie Manager +ralf+ 80% van de opleiding bestaat uit vrouwen Kijk dus me ogen uit
 
Begin volgende week aan nieuwe studie. Geschiedenis op de EUR. Had het op de UvT helemaal gehad met mn vorige studie.

Ben benieuwd of dit het is, ik wil namelijk de media en journalistiek kant op...