This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #7

Status
Not open for further replies.
Met oudjaar ook nog wat geprobeerd te schieten, van de 113 maar 2 gelukt 8P

Deze daarvan vond ik het mooist:

[ir]http://i50.tinypic.com/2r3fo0p.jpg[/ir]

Was om +/- 00:00 uur btw.

ik vind het toch wel goed gelukt ,ik heb ook zo'n 200 foto's gemaakt maar wil nog niet best lukken , ik stond btw ook niet echt op een mooie plek..

HEt is inderdaad een toffe foto, jammer dat hij net niet ietsjes hoger genomen is.

Baalde ik achteraf ook van, maar met een sluitertijd van 8 seconden, en dan ook nog 8 om te verwerken ( 8P ) kan je daar niet veel aan doen. Is maar net geluk hebben dat er een fatsoenlijke tussen zit

ik vind het toch wel goed gelukt ,ik heb ook zo'n 200 foto's gemaakt maar wil nog niet best lukken , ik stond btw ook niet echt op een mooie plek..

Ik stond gewoon bij ons op de zolder, waar ik ieder jaar sta om 00:00

Heb mijn eigen er wel flink op verkeken, dacht dat het wel redelijk makkelijk was om te doen maar is echt lastig, zeker met zo'n camera als ik heb want dat scherpstellen gaat dan ook nergens meer over 8P

Vandaag weer even naar de Polderbaan Schiphol geweest, was goed koud, maar heb eindelijk een plaat kunnen schieten waar ik tevreden over ben.

Ik vind hem fijn .

Last edited:
Sinds zaterdag in het bezig van een Sony A330 met 18-55 en 55-200 kit lenzen. Ben echt nog totaal n00b en ging zondag gewoon wat proberen;

Comments & tips zijn welkom

Netjes. Bij sneeuw heb je snel last van onderbelichte foto's omdat de meter last heeft van de grote witte vlakken. Op bijna al je foto's is dit prima gegaan. Enkel foto 2 lijkt ietsje onderbelicht.

Status
Not open for further replies.