Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Hans F.
Nieuwe assen zijn vaak ook niet recht hoor. Klokken moet vrijwel altijd.

Gelukkig balanceerd malossi ze tot de 16K uit :rolleyes:

Laten we het hopen... :P

klokken is het rechtmaken van een as (de dunne rechte stukken)

balanceren is het in evenwicht maken van de wangen (en dan is er ook nog een verschil tussen statisch en dynamisch balanceren, het ene is met zuiger de andere zonder)

op zich wel een leuke aerox maar als project op te geven een beetje overdreven en waarom 21mm hoezo niet hoger bijv 24 vlakschuif

euh okee toch thanx voor je bijdrage.. :?
anyway: as is nog primna, heb ff gekeken en dr zat gewoon een klein scheurtje in de keerring, dus geen slag ofzo, gewoon een scheur :)

euh dat zijn wel de plannen ja, ik wil eigenlijk de overstap maken naar pen12, meer een gevoelsquestie :rolleyes:
en ik zit dus nu naar andere cylinders te kijken..
ik houd jullie op de hoogte :)

ik hoop toch nog op tijd wat af te kunnen ronden.
ik ben nog aan het twijfelen over mn nieuwe setup.
de cylinder word of een speed of een manston 2.
als uitlaat kies ik waarschijnlijk een c21(zie topic TA)
as word een hebo pen 12 of power one pen12.
ik zit nu ook in een toetsweek, maar ik hoop toch wat af te kunnen hebben. ik doe iig mn best, dr word hard gewerkt hier.
in de tijd dat ik wacht op mn setup moet ik ook nog de koelin verbeteren want dat is echt niet meer voldoende zo...
ik houd jullie op de hoogte :)

Goed bezig knul :), zolang die in de zomer maar rijdt dat je niet de hele tijd moet meerennen ;)

Originally posted by booow
Goed bezig knul :), zolang die in de zomer maar rijdt dat je niet de hele tijd moet meerennen ;)

mwhehe en zoniet dan reserveer ik alvast jouw passagierszadel @ vuurvos 8)

Pas op voor die kleren hanger. die word ook getuned. Voor de rest cker een mooie setup en scoot

Status
Not open for further replies.
Back