Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
film1.jpg


hebo mannetje :)


film2.jpg


gaas


film3.jpg


c16 :)
 
ook al mijn ideeen worden voor mijn neus weggekaapt ;( ;)
ik ga ook nog vrezen, d8 eerst aan playboy maar die heeft een van onze forumcollegas al, en nu is de hebo ook al bezet ;(

Maja, kom er wel weer bovenop :P
 
Joost, hij klinkt zeer fruitig 8) Nu nog een beetje afwerken die hap en nog wat leuke hebbedingetje erop (andere achterveer, ed.) en het is kwijlen maar :)

keep up
 
Ik vind die 'oldskool" dempert echt veel vetter iig dan dat nieuwe model.

Net als Patrick zegt: idd ff een keer een leuke achterveer halen. En een nieuwe band natuurlijk maar dat wist je al :D
 
thanx allemaal :)

jajaja dat van die band is nu wel duidelijk dewds :+
maarja t geld komt ook niet uit de lucht, en ik wil nog zoveel.. 24mm.. ontsteking.. zucht :)
en jeroen we zien je wel een keer verschijnen :)
 
wat is er anders aan die c16 het tuutje alleen toch? ik wil dat gaas ook gaan proberen dus laat het even weten mocht hij te warm worden :rolleyes:
 
alleen de demper, dies iets korter en eht tuutje is anders. expantie is gewoon normaal.
met gaas word ie wel wat wamer heb ik het idee, maar ik heb ook de lamellen er nog in. die gaan er asap uit. dan ff met twin air testen, word het dan naar mijn smaak nog te warm moet ik is ff gaan nadenken :)
 
ik geef je nu ff de sterren :) 5sterren
niet zo zeer omdat je echt uiterlijk echt apart bent, maar ik vind het tunen ed tog helemaal top !!!
 
thank you :*
trouwens, vanavond ff gereden, pas de lamellen uit mn voorkap gehaald, en hij word nu 68 a 70 graden na een heeeeeeel stuk rijden...
ik merk wel dat het vermogen afneemt, dus ik ga dr toch wat aan doen.
vrijdag twin air(boyd zn oom is niet de snelste :rolleyes: ) en dan kijken wat ie doet. t is nu toch nog redelijk afgesteld, en wat feller ook, spelen met de gasnaald en luchtschroef doet wonderen.
ook ben ik aan t sparen voor een rotor... 0?
 
nadat het me opviel dat het nogal zwart was aan de onderkant van eht blok, toch maar even het waterpompdeksel eraf gehaald. zie je daar een klein plsje benzine staan :(
ontsteking eraf, en ja hoor, keerring ontstekingkant lekt..
ben ik mooi klaar mee :(
 
dat gaat helaas niet lukken!!
misschien verstandig om gelijk maar een ander asje te monteren
als je toch bezig bent
 
nee dat zeg ik niet, maar als er een onbalans in zit en je moet het blok uit elkaar gaan halen en laten uitbalanceren waar ik weinig vertrouwen in heb. gaat je dat relatief veel geld kosten. kun je beter gelijk een nieuw asje monteren
sorry dat het verkeerd over kwam/komt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top