ook al mijn ideeen worden voor mijn neus weggekaapt ;(
ik ga ook nog vrezen, d8 eerst aan playboy maar die heeft een van onze forumcollegas al, en nu is de hebo ook al bezet ;(
Joost, hij klinkt zeer fruitig 8) Nu nog een beetje afwerken die hap en nog wat leuke hebbedingetje erop (andere achterveer, ed.) en het is kwijlen maar
jajaja dat van die band is nu wel duidelijk dewds :+
maarja t geld komt ook niet uit de lucht, en ik wil nog zoveel.. 24mm.. ontsteking.. zucht
en jeroen we zien je wel een keer verschijnen
alleen de demper, dies iets korter en eht tuutje is anders. expantie is gewoon normaal.
met gaas word ie wel wat wamer heb ik het idee, maar ik heb ook de lamellen er nog in. die gaan er asap uit. dan ff met twin air testen, word het dan naar mijn smaak nog te warm moet ik is ff gaan nadenken
thank you :*
trouwens, vanavond ff gereden, pas de lamellen uit mn voorkap gehaald, en hij word nu 68 a 70 graden na een heeeeeeel stuk rijden...
ik merk wel dat het vermogen afneemt, dus ik ga dr toch wat aan doen.
vrijdag twin air(boyd zn oom is niet de snelste ) en dan kijken wat ie doet. t is nu toch nog redelijk afgesteld, en wat feller ook, spelen met de gasnaald en luchtschroef doet wonderen.
ook ben ik aan t sparen voor een rotor... 0?
nadat het me opviel dat het nogal zwart was aan de onderkant van eht blok, toch maar even het waterpompdeksel eraf gehaald. zie je daar een klein plsje benzine staan
ontsteking eraf, en ja hoor, keerring ontstekingkant lekt..
ben ik mooi klaar mee
nee dat zeg ik niet, maar als er een onbalans in zit en je moet het blok uit elkaar gaan halen en laten uitbalanceren waar ik weinig vertrouwen in heb. gaat je dat relatief veel geld kosten. kun je beter gelijk een nieuw asje monteren
sorry dat het verkeerd over kwam/komt