Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Siepie wokkel heb je een pm gestuurd :)

vandaag ben ik bezig geweest om het carter passend te maken voor de evo poulies, nou dat was nog meer werk als verwacht, maar ze lopen nu niet meer aan dus dat is mooi. ben er toch wel een paar uur mee bezig geweest :rolleyes:
ik had een barst in mn nagel, scheurde langs mn carter, en ik denk ik vijl dat wel ff bij met die dremel, dus nagel tegen ding aan, ineens een heel stuk nagel weg :eek:
middenbok ook eraf gehaald, dus c16 kan gemonteerd worden. het blok kan er al bijna weer onder :7
 
In combinatie met die witte velgen is ie zeer vet :) en helemaal als die yasuni straks erop zit >:)
Maar als ik jou was zou ik hem een stukje ophogen, dat staat gewoon beter bij een aerox.
 
Originally posted by Mark@Typhoon
Woei nu gaan de mensen eens zien hoe wij tunen :W

Jezus zeg.... dadelijk vind iedereen je koel :|

Die oude c16 demper ziet er wel beter uit :)
 
Eej joost nice project ja.
en nou hopen dat ie binnenkort een beetje rijdt :)
Nu mijne nog ehum ;/
 
Last edited:
Originally posted by Hugo
Jezus zeg.... dadelijk vind iedereen je koel :|


Pffff Hugo was er mis jou jongen? Was even grapje tussen mij een Joost..

En zeg nou zelf.. Hier mogen we toch wel een beetje trots op zijn? of niet? ;)

Mark
 
ik gooi zo weer wat meer pics online.
ik heb de afgelopen dagen een hebo manntje uit de kap boven mn achterwiel gehaald, en hier gaas achter gedaan. resultaat is er geluk, binnenkort weer foto's.
ik houd me momenteel bezig met het zoeken van een geschikte plek om een ronde koso in een aeroc dash te bouwen maar dan moet er wel VEEL aangepast worden, maar ik denk toch dat ik het ga proberen. ik houd jullie op de hoogte, en deze vakantie vast nog wel weer nieuwe pics.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top