home tuned aerox

tuurlijk

:p jaja tuurlijk danny, ehhe ik heb mijn andere scoot verkocht duzz ik heb weer geld effe de uitlaat betalen en mijn speed kopen en blazen, ey btw ik krijg misschien toch die cilinder van die gast opgestuurd duzz dan heb ik er 2 beterzz 1 tunen en de ander niet effe kijken wat we eruit kunnen trekken.

greetz tunedAerox tj:W
 
Dat komt later misschien, eerst kijken hoe dit gaat lopen. En later dan misschien keer NX erop, maar dat is nog niet cker.
Wie was dat als ik vragen mag?
 
Nieuwe cilinder is geariveerd :W

niek26.jpg


Zijn nu bezig met blok aan te passen voor speed en binnenkort ook speed klaarmaken als nieuwe uitlaat er is.
 
Nee, het werkt perfect bij ons. Had eerst wel probleempje met tik geluid, maar oorzaak weet ik er al van, is wat te weinig weg gehaald bij vertandings deksel. Heb het inmiddels bij 2 scooters goed werkend.
 
Het word al duidelijker voor minarelli members dat Piaggio het beste is en dat ze dit beter kunnen gebruiken (off-topic:))

Verder wel leuke Aerox hoor :P
 
Originally posted by Lieuwe
Het word al duidelijker voor minarelli members dat Piaggio het beste is en dat ze dit beter kunnen gebruiken (off-topic:))

Verder wel leuke Aerox hoor :P

Idd, daarom rijd ik zelf gewoon pia :W
Maar met wat toevoeging van pia spullen word mina ook wel beter.

@ kneiter, gewoon rechte spiebanen.
 
Clamp voor stuur is binnen gekomen.

MHR rep en jolly zijn verkocht.

En blok is al klaar gemaakt voor de speed :)
Nog even wachten op uitlaat en dan kunnen we aan speed beginnen.
Blokje is ook al eind schoon gemaakt en ziet er nu al stukken beter uit.
Binnenkort foto's
 
Even een betere foto gemaakt van blok:

niek28.jpg


Uitlaat duurt nog iets langer, maar komt er als goed is snel aan. Cross stuurtje is ook al geplaatst. Er is een ander membraan aangeschaft en er komt een ander spruitstuk aan.
 
Back
Top