home tuned aerox

Blokje hangt er weer onder en scoot loopt alweer:

niek13.jpg


niek14.jpg


niek15.jpg
 
Last edited:
hey ik zie dat je nieuwe jollymoto stickers heb waar heb je ze vandaan ? ik ben ook een beetje opzoek ernaar.

ik heb nu wel snijstickers van jolly maar nog geen demper sticker, mischien jij me helpen stuur me anders ff een pm hier over
al vast bedankt en ik hoor het wel

ps. polijsten van je demper is een half uurtje werk (heb ik ok gedaan)
 
moet nog wel wat gebeuren

ey twan je moet de demper polijsten en de carterkap en toch het block een keer een zandstraaltje geven lijkt me toch wel beter maar je moet maar zien, en doe ook de koeldeksel moet van mij hehe gr Aerox TJ:#
 
uiterlijk

er moet nog veel gebeuren aan het uiterlijk maar dat komt nog wel goed, en de demper gaan we polijsten, en nog een paar kappen moeten vervangen worden en gespoten omdat we toch de koeling voor moeten maken stukken moeten eruit gefreest worden.:D
 
Ziet er zeer leuk uit!

setup is bijna gelijk aan de mijne :)

Maar ff een vraagje... Ik heb dus ook een vertex zuiger gekocht voor in mijn MHR replica. maar nou merkte ik dat in de originele zuiger een gat in het hemd zit die precies uitkomt bij spoelers. Deze zit bij de vertex zuiger een stuk lager waardoor hij maar half voor die spoelers komt.
Heb jij die vertex zuiger bewerkt dan zodat dat gat er wel goed voor komt? of maakt het niet zoveel uit....
 
Originally posted by AeroX-70
Ziet er zeer leuk uit!


Maar ff een vraagje... Bla Bla Bla of maakt het niet zoveel uit....

Zelf je zuiger bewerken lijkt me niet zo'n goed idee i.v.m onbalans. Zo'n Vertex zuiger is denk met 1 zuigerveer? die 47.0mm is en zelfde bolingsradius heeft? wat koste die zuiger?
 
Ik heb de zuiger niet bewerkt. Welke zuiger hebjij gehaald AeroX-70? Ik heb zuigertje voor pia, voor gila cilinder.

Is met enkele veer ja en is heeft zelfde radius als de originele zuiger. Zuigertje kostte rond 40 euro volgens mij.
 
We zijn vandaag bezig geweest met afstellen. Hij rijdt nu al stuk beter, maar nog niet 100%.
Hier aantal filmpjes van vandaag:

(Filmpjes offline ivm webspace)
 
Last edited:
och

gaat wel vaker bijna mis, een keer tegen een auto op met 100 koste me wel mijn scooter. maar ik ben nog nooit op mijn bek gegaan maar het was idd een schreve landing hehe8P
 
Genoeg over helm gedoe, het was gewoon stom om hem niet op te doen. Verder ontopic aub.

We zijn weer verder gegaan. Demper van uitlaat is gepolijst en zoals je op foto kunt zien zijn we frame aan het strippen:

niek16.jpg


Er is ook een cross stuurtje aangeschaft:

niek17.jpg


En er is een 2e aerox gekocht, hier hebben we kappenset vanaf gehaald om te bewerken en zijn eigen set is op die aerox gegaan:

niek18.jpg


Verdere planning is dus frame helemaal strippen, kappen bewerken en daarna spuiten.
En wat andere spullen erbij kopen.
 
Last edited:
Back
Top