H hemelaar Well-Known Member 25 May 2008 #22 NEOS_TUNER_69 said: erg netjes vooral de kleurencombo grtz Click to expand... matinique said: leuke fox heb je daar *D Click to expand... Bedankt voor jullie reacties
NEOS_TUNER_69 said: erg netjes vooral de kleurencombo grtz Click to expand... matinique said: leuke fox heb je daar *D Click to expand... Bedankt voor jullie reacties
StreetZipSp Paul-B 3 June 2008 #23 die lijkt sprekend op me snor fox.. wauahah vet ding man.. had je al een keer op scooterfreaks gesproken.. succes met je verdere project..:W tjow
die lijkt sprekend op me snor fox.. wauahah vet ding man.. had je al een keer op scooterfreaks gesproken.. succes met je verdere project..:W tjow
H hemelaar Well-Known Member 4 June 2008 #24 StreetZipSp said: die lijkt sprekend op me snor fox.. wauahah vet ding man.. had je al een keer op scooterfreaks gesproken.. succes met je verdere project..:W tjow Click to expand... haha toemaar, heb je ook zo een dikke fox haha ja ik had je al een keer gesproken, bedankt! en jij ook succes he met je project
StreetZipSp said: die lijkt sprekend op me snor fox.. wauahah vet ding man.. had je al een keer op scooterfreaks gesproken.. succes met je verdere project..:W tjow Click to expand... haha toemaar, heb je ook zo een dikke fox haha ja ik had je al een keer gesproken, bedankt! en jij ook succes he met je project
Ronnie_Ronald supersnel 8) 4 June 2008 #26 Gave brommer man!!! Voor hoeveel vermogen ga je? of is er uberhaupt mogelijk?
H hemelaar Well-Known Member 5 June 2008 #27 Ruud H. said: Echt heel vet deze fox Het spuitwerk vind ik echt nice:~ Click to expand... Bedankt voor je reactie *D Ronnie_Ronald said: Gave brommer man!!! Voor hoeveel vermogen ga je? of is er uberhaupt mogelijk? Click to expand... Thnx! ja het wordt zowieso de snelste fox en hoop tog op minimaal 15 pk ?
Ruud H. said: Echt heel vet deze fox Het spuitwerk vind ik echt nice:~ Click to expand... Bedankt voor je reactie *D Ronnie_Ronald said: Gave brommer man!!! Voor hoeveel vermogen ga je? of is er uberhaupt mogelijk? Click to expand... Thnx! ja het wordt zowieso de snelste fox en hoop tog op minimaal 15 pk ?
Edwin Senior Membert 7 June 2008 #28 minimaal 15 zal niet lukken denk ik, denk wel dat je er goed in de buurt komt verder echt een leuk project man, is weer is wat anders he gehehehe
minimaal 15 zal niet lukken denk ik, denk wel dat je er goed in de buurt komt verder echt een leuk project man, is weer is wat anders he gehehehe
H hemelaar Well-Known Member 8 June 2008 #29 Zipwin said: minimaal 15 zal niet lukken denk ik, denk wel dat je er goed in de buurt komt verder echt een leuk project man, is weer is wat anders he gehehehe Click to expand... Thnx, ja wie weet. Denk het eerlijk gezegt ook niet maar we zullen zien.
Zipwin said: minimaal 15 zal niet lukken denk ik, denk wel dat je er goed in de buurt komt verder echt een leuk project man, is weer is wat anders he gehehehe Click to expand... Thnx, ja wie weet. Denk het eerlijk gezegt ook niet maar we zullen zien.