-- Hebo Twins -- Hebo zip sponsored by DDL

jaapio

Well-Known Member
hallo

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Jaap Verhagen 19 jaren verder sinds mijn geboorte. Ik studeer momenteel HRO vastgoed & makelaardij (2ejaars). Ik ben op mijn 16e aangestoken met het scootervirus, dus sindsdien ben ik daarmee bezig.

Samen met een vriend ( Stephan, @ forum wuntke) gooien we onze Scooters maar eens online. Deze scooters zullen zeer waarschijnlijk wel een paar keer te bewonderen zijn bij de SBO met een daginschrijving of bij de andere gelegenheden die de moeite waard zijn.

De projectpage van de andere helft van de hebo twins is de volgende:
Hebo rox - Hebo twins DDL sponsored

Even een klein stukje verleden:

ik ben ooit begonnen met een Aprilia Sr2000. Deze aardig verbouwd maar met name gebruikt voor naar school gaan.
scooternieuw004.jpg


Daarna overgestapt naar een aeroxje, deze aardig verbouwd motorisch gezien ( 70cc MHR rep, 24mm Oko, etc)
scooter006.jpg


Na de aerox weer verkocht te hebben bleef het kriebelen. Dus toen een zip frame gekocht van een maat van me om een sprinter te gaan bouwen. Ik ben begonnen met een 98 frame en mijn 98 project was eigenlijk bijna klaar tot ik het aanbod kreeg om een zip sp2000 over te kopen. het was voor mij op dat moment eigenlijk bijna plug en play.
fotootje van het zip 98 frame (Staat te koop btw!!!!)


toen onderdelen verzameld en weer een hoop verkocht en dergelijke. Uiteindelijk zag hij er zo uit:
zippie005.jpg

allemaal onderdelen weer verkocht en weer bepaalde dingen gekocht die ik zometeen nader zal laten zien.


Koninginnedag 2009
Op koninginnedag 2009 ben ik met de zip naar strijen geweest. Toen weinig gereden wegens te weinig frictie in het stuur waardoor er wederom werd bewezen dat er wel degelijk zwaartekracht bestaat.

--------------------------------------------------------------------------
Mijn eigenlijke project begint hier.
doel van dit project:
- hoop lol hebben tijdens het sleutelen en op de meetings