weer ff een update:
-koso teller komt niet in dash, heb een vierkante gehaald, die ik ws ergens op mn binnenkap monteer. of ergens op mn stuur.
-heb voor de zekerheid maar nieuwe lagers om mn as gedaan, omdat er een tijdje koelvloeistof heeft gelekt. heb ze inmiddels gehaald en de lagers zitten er om. nu mn blok toch open lag, heb ik de kans gegrepen om mn carters te tunen 8) die zijn nu dus ng-size en lekker geflowed
hoop er pics van te kunnen maken!
-heb mn blok schoon gemaakt mn een staalborstel, en ik vind het resultaat neit slecht moet ik eerlijk zeggen. is ook makkelijker schoon te houden zo glad zoals het nu is.
-mhr2000 vario besteld. bij jps een evo vario naast een speedcontrol gehouden, en vond het maar eng
dus heb maar besloten voor de mhr te gaan, ook een prima vario. hopelijk krijg ik die dinsdag binnen.
morgen gaat mn as erin, en bouw ik het blok weer op. hopelijk ben ik dinsdag zover dat ik dr weer aan kan slingeren..
als het dan allemaal goed rijd komen er uiteraard pics van hoe het geworden is, misschien ook filmpjes.
ook ben ik van plan om ermee op de testbank te gaan. waar en wanneer staat nog niet vast.
ik houd jullie op de hoogte!