Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
ach ik vind fotootjes kijken zelf ook altijd leuk dus vandaar :) en heb ze redelijk gecompressed dus echt groot zijn ze niet(anders gaat xs4all daluk weer ouwehoeren 8P )

ben er nog steeds niet over uit waar mn koso gaat komen, in dash inbouwen is echt heel erg krap :eek:
 
weer ff een update:

-koso teller komt niet in dash, heb een vierkante gehaald, die ik ws ergens op mn binnenkap monteer. of ergens op mn stuur.

-heb voor de zekerheid maar nieuwe lagers om mn as gedaan, omdat er een tijdje koelvloeistof heeft gelekt. heb ze inmiddels gehaald en de lagers zitten er om. nu mn blok toch open lag, heb ik de kans gegrepen om mn carters te tunen 8) die zijn nu dus ng-size en lekker geflowed :) hoop er pics van te kunnen maken!

-heb mn blok schoon gemaakt mn een staalborstel, en ik vind het resultaat neit slecht moet ik eerlijk zeggen. is ook makkelijker schoon te houden zo glad zoals het nu is.

-mhr2000 vario besteld. bij jps een evo vario naast een speedcontrol gehouden, en vond het maar eng :rolleyes: dus heb maar besloten voor de mhr te gaan, ook een prima vario. hopelijk krijg ik die dinsdag binnen.

morgen gaat mn as erin, en bouw ik het blok weer op. hopelijk ben ik dinsdag zover dat ik dr weer aan kan slingeren..
als het dan allemaal goed rijd komen er uiteraard pics van hoe het geworden is, misschien ook filmpjes.

ook ben ik van plan om ermee op de testbank te gaan. waar en wanneer staat nog niet vast.

ik houd jullie op de hoogte!
 
Zal de vierkante netjes monteren op je beenscherm ziet niet uit namelijk op je stuur gewoon mooi beugetje maken
 
hij loopt mensen :D 2 keer kicken en starten. heb er al wat mee gereden, krijgt veels te weinig lucht. toch maar een twin air oid op gooien. power heeft het igg zeker, en het geluid van die toeren... :~



//edit//
ben iig blij dat mn ng tuned (tot nu toe :rolleyes: ) heel is gebleven..
 
Nou zit ik hier bij joost, vol verwachting naar zen rox te kijken die in de tuin staat, is meneer zelf weg, beugeltjes halen voor zen koso :D

Ik heb trouwens wel een hebo filter meegenomen dus die gaan we strax maar eens proberen want ik hoorde dat het met std filter niet echt soepel liep.

Vanavond meer,

Boyd
 
Originally posted by Rikkademous
zo kwam ie cker terug : :| matigjes ..:P
meer zoiets---> :eek:


netjes joost houd m wel heel 8)
is wel de planning ja:)

Originally posted by Beta Man
Geen probs met evo poellies incl mhr vario?

voor zover we dat nu kunnen zeggen is het gewoon erg constant. we hebben nog niet lopen toppen, maar het loopt lekker constant en is vrij fel.
 
Ik zie dat je dat racegaas van scootparts hebt, heb je nu nog wel een goede luchtstroming naar je rad? Ik zat het nml eens te bekijken en het gaas lijkt me teveel 'blokkeren'.
 
ik heb het gaas gewoon bij jps gehaald, en mn scoot word ongeveer 65 graden. dat normale "rooster" zit er ook nog achter. geeft nog weinig problemen dus.
 
Mijn complimenten joost en Crew.....
Ookal ben ik dan alleen met mijn scoot, maar in lely wil ik zowiezo met JOU vlammen .......:W

Over dat gaas... Ik heb er wel een beetje last van toen ik nog reed(toen met dr70).....Hij werd op rox teller steeds 3/4kleine streepjes over de helft... best warm :rolleyes:

Greetz En nog suc6 verder
C U @ LELYSTAD :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top