RR tuned Aerox!

Spasta said:
Willy is owner van HPI

@ johan: zijn de prijslijsten van 2006 wat duidelijker dan die van 2005 want het samensetellen was maar vage boel :X

btw: heb je al enig idee wanneer er gebankt gaat worden.
en je vertelde dat je nieuw spul in het blok had gezet maar wat allemaal precies (buiten rotor)

Weet niet, heb nooit die van 2005 gehad, maar dit is wel duidelijk.

Over die nieuwe spullen, zijn wat kleine dingen in overbrenging. O.a. een nieuwe snaar, was namelijk +- 0,4 mm smaller dan de nieuwe...
 
Sander said:
Ik ken iemand die zn programmeerbare hpi eens voor 50 euro heeft verkocht, omdat de dingen spontaan uitvielen...

T zal je maar in de omloop gebeuren van een sprintwedstrijd....

Had ik ook al gehoord van een aantal mensen, alleen dit is weer een nieuwere versie.. Maargoed, eerst een kijken of ik me kan inschrijven voor een sprint.
 
Even een kleine update van onze kant.

Het evo blok is er al weer een tijdje onder vandaan, we hebben niet veel mee ermee kunnen testen, score kwam tegen de 22 aan, dus nog niet op oude niveau, maargoed dat komt wel goed.

We zijn verder gegaan met een nieuw Speed '06 blok, de setup is al volgt:

- Speed '06
- Yasuni C30
- Keihin PWK 28 tuned
- RHQ 80 mm drijstang
- Hebo 29 spruitstuk
- V-Force

We zijn begonnen met het testen van de standaard Speed 06, we hebben hier 21,5 pk met de tandriem uit gehaald, is nogal veel voor een std. cilinder. We hebben hierbij ook enkele tests gedaan met membranen: http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=119104

Vandaag hebben we de cilinder er eens af gehaald en de eerst tunebeurt toegepast. Het resultaat was over het hele gebied minimaal 0,9 pk meer, hier keken we best wel van op...

Morgen cilinder er opnieuw af en verder tunen, want we zijn er nog lang niet klaar mee. Verder gaan we van de week nog meer dingen testen:

- Verschillende verbrandingskamers
- HPI Programmeerbaar VS. PVL
- Uitlaten, o.a. de Team '06
- RR Wigje icm met MHR recht spruit
- Malossi Overrange VS. Polini Overrange
- Malossi 2005 vario VS. Malossi MHR 2000 VS. Power one vario 8)

En vast nog wel wat meer dingen, genoeg te doen dus...

Stay Tuned!
 
Johan dit blok is bedoel voor de aerox? of in het begin tijdelijk nog effe onder de sonic? oid..

Anders zker een tof blokje voor de std scooterklasse :W
 
Egt vet dat jullie vanalles testen en het met ons delen :)

denk trouwens dat de power1 vario het best uit de test is gekomen zeker :X
 
Ik kan er alleen maar respect voor hebben , wat jullie allemaal doen om het beste en het meeste uit je blok te halen.. echt top gewoon!

Succes verder!

Groeten Tommy
 
Sibo said:
Johan dit blok is bedoel voor de aerox? of in het begin tijdelijk nog effe onder de sonic? oid..

Anders zker een tof blokje voor de std scooterklasse :W

Blok is een reserve blok voor de Sonic, maar misschien rijden we hier ook wel mee met de eerste wedstrijd...
 
Hoi,

Ik laat ook maar weer eens wat van me horen. Vandaag even getest, met tandriem, maar dat ging niet helemaal goed. Na het uitlopen van een run vlogen opeens de onderdelen om me oren (zie oa het koppelingssegment op de 1e foto), zie resultaat:

DSC00312.JPG

DSC00313.JPG


Dan doe je je carterkap open:

DSC00320.JPG


Enkele brokstukken die door de lucht vlogen 8P

DSC00325.JPG


Toch was er aan de grafiek niets te zien:

DSC00327.JPG

DSC00329.JPG


DSC00332.JPG

DSC00334.JPG


Een rondvliegend brokstuk heeft dus ook mijn benzineslang geraakt en door midden gehakt, daarom vloog ook nog eens de benzine in de rondte. Was weer een dure middag 8P
 
Back
Top