Yamaha Aerox (MTM-Tuned) :P

It´s going better each day but I think there are some things you have to change or you have to think about. :)
I think that the colours don´t fit together very well. Also the Ixil exhaust is one of the worst which everyone can buy :))
I´ve tested it on a dynojet in comparism to many other exhausts and think that the sound is not the same like referring to other exhausts but the power is very bad.
Also you should think about which stickers you want to put on your scooter, Malossi and hebo doesn´t fit together I think :).
But the project is nice, could be a lot of things done on such a scoot. ;)


Ciao Carsten

Cya Sprengmeista
 
dat klepje is gewoon recht, en steekt op het eind iets uit, waardoor je hem makkelijk open kunt doen.
die kleuren: die ene dus een X-treme color van R-M, "rainbow", waar je altijd paars en groen in ziet, en als ie in het licht of in de zon staat, oranje, goud8ig geel, en een hele lichte groene kleur. Die andere is dus bijna gelijk aan kawasaki kleur, heb de kawasaki kleur naast motip-spuitbussen gehouden.

Ik heb nu ook een 25mm DO + spruitstuk thuis liggen, gaat binnenkort gemonteerd worden, ik hou jullie op de hoogte.
 
ja i bedoel.....
hoe leg ik dat uit :)
als je dat stu wat jij uit je buddy hebt gehaald....
(met die breezer tekentjes kan je dat goed uitleggen... die meiden hebben altijd die golf in hun naam 8P)

het loopt met een bocht naar beneden... niet strak schuin....als je dr een plaatje op legt ... dan krijg je tog int midden op de zeikanten...open gaten?(pcies waar je datslangetje op de pic ziet :)

vage uitleg mja:)


wat is btw dat busje wat er zit ?
 
ik had eerst een probleem met de vlotters.
hij lekte door omdat de carb heel scheef hing, maar dat is inmiddels opgelost, alleen nog niet echt tijd over gehad om hem af te stellen.

PS, als iemand een goed bod doet, verkoop ik hem misschien (met of zonder onderdelen is bespreekbaar).

ik hou jullie op de hoogte, en mocht je geintereseerd zijn, mastermtm@hotmail.com
 
Originally posted by Meth0D-MaN
Allen dat stuurtje wat je dr nou op hebt zitten.. :X

Beetje jammer, voor de rest wel super tof ding!

Dat is gewoon het standaard stuurtje maar dan zonder kappen ;) Mja, vind het persoonlijk ook niet zo mooi...
 
Zoals ieer nu bij staat vi ik m echt k*nkerbrUUt alleen dat stuur :( En die achterspoiler mag er van mij ook af. Verder top ding.
 
ben al een beetje met afstellen begonnen, maar m'n ophanging van de bida is gescheurd... dus als iemand van jullie nog ophanging heeft liggen hoor ik het graag.
 
matthijs, het was vandaag wel tof he, je scoot ziet er iig beter uit in het echt dan op de foto.

echt mooi dat parelmoere
 
Back
Top