zie op andere forums zoals kreidler forums dat sproeiers tussen de 170 en 240Kleine update. Carburateur ligt nu in de ultrasoon. Lucht kanaal was dicht. Dat zal niet meewerken.
Hoofdsproeier is 210, is dat niet wat veel?
Weer als nieuw:
View attachment 71021
Vaak is het dan wel even een stationair sproeier dan. Maar ik ga er van uit dat je niet dippen bedoelt maar weg vallen dus nier reageren zeg maar: bwappppVandaag met de afstelling bezig geweest. Heb de naald nu op 2e van boven staan. Middengebied lijkt er nog iets rijk mee.
Ben van sproeier 210 terug naar 180 gegaan. Loopt nog iets aan de rijke kant maar ik heb het liever iets veilig staan.
Heb alleen dat het stationair nog wat arm loopt. Zodra ik gas geef dipt ie even. Eens zien of ik dat met de lucht schroef eruit krijg of toch een andere stationair sproeier er in moet zetten.
heb er ook een iets zwaardere drukveer in gedaan en zit nu op 14.000rpm met 3.2g rollen. Zal dus nog iets lichtere rollen halen.
View attachment 71229
Ja precies dat. Na stationair lopen gas geven. Dan voor een halve seconden die bwaappp en dan vol oppakken.Vaak is het dan wel even een stationair sproeier dan. Maar ik ga er van uit dat je niet dippen bedoelt maar weg vallen dus nier reageren zeg maar: bwapppp