Aerox (M&M tuned)

Vandaag maar de velgen eraf gehaald, scooter staat mooi op 2 kratten bier :p .
Alleen willen de remschijven er maar niet af, die zitten echt muurvast en net hebben we al het verlengstuk van de ratel kapot gedraaid:W.
Dat word morgen ff langz een garage gaan voor een luchttol:o
 
Originally posted by Aeroxje
dacht ik ook al te zien :D
maar vette scooter!

Jonge dat blok zit er gwoon recht onder. Is meer gezichtsbedrog door de foto. En je ziet dat het loopvlak van de band ook recht is . Dus laat dat geblaat van je blok staat scheef voor je. :P
Maak je maar niet ongerust :D
 
Ik maak me er ongerust over :D
ziet er wel netjes uit maar het lijkt nu net zoon versie wat je normaal van aerox kan kopen zoals ze op lelystad stonden.O.A. zwart fluor oranje enzzzz..
 
Originally posted by ggdrctmv70cc
Ik maak me er ongerust over :D
ziet er wel netjes uit maar het lijkt nu net zoon versie wat je normaal van aerox kan kopen zoals ze op lelystad stonden.O.A. zwart fluor oranje enzzzz..

Alleen deze kleur blauw is net ff wat anders en deze heeft ook parelmoerachtige lak ;) . BTW de velgen zijn er ook al onder vandaan en worden een dezer dagen ff opgeschuurd en overgespoten.
 
BCD voorlicht unit in fluor oranje ?
En dan nog zo een mono als JaguaRox heb besteld ook in fluororanje... en maybe nog een nieuwe zadel overtrek ?

Of zijn deze dingen al gezegd ?
 
Originally posted by JaguaRox
Gaat dat net zo mooi worden als je eerste spuitkunsten op het voor-rooster 8P
Jah ik weet dat mijn eerste spuitkunsten op dat rooster niet zo denderend was:D (de verf schilverde ervanaf:rolleyes: )
Maar ik ben van plan het mooier te spuiten dan dat het rooster nu is.(romanov bemoeit zich er deze keer niet mee dus dat moet wel gaan lukken8) )

Originally posted by Boostah
BCD voorlicht unit in fluor oranje ?
En dan nog zo een mono als JaguaRox heb besteld ook in fluororanje... en maybe nog een nieuwe zadel overtrek ?

Of zijn deze dingen al gezegd ?

"I like your ideas}) "
 
Van de week ff een hebo koppeling gekocht en 2 sproeiers voor het afstellen, ook de bocht van de c20 gereviseerd (zat roest op).

hebokoppeling.JPG


En ik heb in mijn eerste post ff foto's van m'n vastgelopen airsal gezet.(die ziet er mooi uit:D )
 
Last edited:
Originally posted by JaguaRox
heb je eindelijk een eigen digicam :O

Mjah, heeft me broertje gewonnen met online game "Mentos" 8P .
Is wel geinig camera'tje. Misschien dat ik binnenkort als het ding een beetje goed loopt wel filmpje upload :D .
 
Originally posted by ErwinB
Gebruik die blanke lak niet, die droogt niet op als je hem niet vervarmd.
:eek: die lak heb ik wel bij m'n fluor rooster gebruikt en die glimt wle mooi:? , anyway bedankt voor de tip:*

velgingrondverf.JPG


Alvast in de grondverf.8)
 
Back
Top