Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Joost@aerox
bedoel je die ene helft die ik van jou heb gehad so far? :p dies idd vrij lelijk :D maar dat gaan we fixen :7

ff serieus:
-mn eigen blok, as en speed zijn weg
-heb een untuned blokje binnen
-als het goed is morgen cross en as halen.

:)

ik ga vandaag de andere helft ophalen, maar het was een wijze les van die blokken :p

verder komt alles goed 8)
 
Originally posted by Joost@aerox
snelheid is totaal niet belangrijk :)
het gaat om de pks..
Als je op de bank 20pk scoort en vervolgens door een 15pk scoot voorbij word geblazen op straat heb je toch echt een probleem :*

Voor mij is snelheid/acceleratie zeker wel belangrijk!
 
Wat ik eigenlijk wou zeggen: Snelheid is wel belangrijk


__________________
Lelystad was vet. 19,7pk. 27pk met NX!
Het was druk, warm en gezellig, op naar de 30pk.........


Dat denk ik niet, het gaat der om als je een 150 m sprint heb bijvoorbeeld, En je heb een top snel heid van 130+ maar trek kracht is minder en je pk´s ook want op een 150m sprint kom jij niet op de 130+...

Maar op het momend dat je veel pk´s heb en meer trek kracht
ben je als eerst weg en je bouwd je voor sprong op omdat je sneller trekt, dan komt die andere acht niet meer bij jou in de buurd, Toch;) of zie ik het nou verkeerd
 
the first pictures aint coming back, they're just too old and do not add any value to this topic anymore.

btw, cross en 85mm as nog niet binnen :(
 
euh zoals het er nu naar uitziet:
-morgen krijg ik een goed en compleet std blokkie
-vrijdag de cross en 85mm as.

deze week kan ik dna alvast wat kleine dingetjes doen aan t blok. blok word ws nog gestraald. moet zowiezo nog langs jeff voor een nieuw subframepje aangezien ik mn oude aan erik heb gegeven.
 
mini updeet :) :
-blok is binnen, compleet, en in goede staat. wel achterlijk vies. gaat zo spoedig mogelijk naar jeff voor een straalbeurtje. subfreem word dan ook gelijk gebakken.
-ben atm bezig met het tunen vd vl14 en spruitstuk op de pwk. vordert al leuk.
 
alleen maar lof

Zeer gaaf projectje ga zo door ene ik ben zere benieuwd naar de prestaties van die cross, gata vast wel blaze })

Ik blijf je project ook volgen:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top