Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Joost@aerox

c20 blijft, speed word verkocht, komt een cross voor in de plaats..

Okey, maar ik doelde meer op het feit dat de de prestaties van de C20 waarschijnlijk niet in het toerenbereik ligt waar de Cross icm een 85mm drijfstang het beste presteerdt. Weet je daar meer over?
 
xander: cil blijft ook niet std ;) ik denk zelf dat het met een c20 gewoon goed kan lopen(ook uit de doos)

sprinten heb ik me nog niet echt heel erg in verdiept(dus goede rf zoeken enz) maar dat komt wel als ie goed rijd met de cross.
 
Originally posted by Neosracer
Explain...

Voor de sprints heb je snelheid nodig en niet altijd pk's.

Juist wel, de topsnelheden maken met sprinten niet uit.
Acceleratie des te meer, "Sprinten" het zegt het ook al een klein beetje ;)
 
Het is toch gewoon de verhouding tussen pk's en n/m's of niet dan?
Als je veel pk's hebt en totaal geen n/m's dan kom je toch evengoed niet vooruit.
 
cross ja, sexxie...
je wilt natuurlijk niet gevlamt worden door die ng van mij ;)
dus ga je nog bruter :p

geintje hoor joost...
suc6 ermee!
 
Originally posted by mssh
Het is toch gewoon de verhouding tussen pk's en n/m's of niet dan?
Als je veel pk's hebt en totaal geen n/m's dan kom je toch evengoed niet vooruit.

vermogen = toeren * koppel
 
Originally posted by Neosracer
Explain...

Voor de sprints heb je snelheid nodig en niet altijd pk's.


Sorry... ik had het van iemand verkeerd begrepen. Zeg in het vervolg wel niks meer.:p

Verder mooi project. Suc6 ermee.
 
Originally posted by Neosracer
Explain...

Voor de sprints heb je snelheid nodig en niet altijd pk's.


Sorry... ik had het van iemand verkeerd begrepen. Zeg in het vervolg wel niks meer.:p

Verder mooi project. Suc6 ermee.
 
Originally posted by Joost@aerox
woeis, een oud collega :D je was wel redelijk impressed toen ik ff in die garage ging vlammen he :P

Zeker wat een geluid/snelheid/en pk's daar in zaten vond ik toch best wel schokkend:P

Maar ik spreek je nog wel een keer veel geluk,

Sander
 
Originally posted by Sander
Hoevaak is al verteld, dat dit dezelfde cilinder is op Minarelli? Alleen de zuiger (en dus ook krukas) is verschillend..

Dan ben je dus al klaar met een cross zuigertje...

Verder snappen mensen het nog steeds met vermogen en koppel. PK's is het enige wat telt, of gaan mensen een heuvelsprint organiseren? :?

Verder is het natuurlijk van belang dat die pk's op de juiste manier aan het achterwiel worden doorgegeven, en dat doe je met de overbrenging. Het is dus een combinatie van vermogen en snelheid waarbij je uiteraard de eindoverbrenging afstemt op de lengte van het sprinttraject.
 
Anders gaan we die discussie gewoon ff lekker ergens anders voeren :!

Word wel weer leuk Joost ;)
Kom binnekort wel die troep van mij brengen :*
 
bedoel je die ene helft die ik van jou heb gehad so far? :P dies idd vrij lelijk :D maar dat gaan we fixen :7

ff serieus:
-mn eigen blok, as en speed zijn weg
-heb een untuned blokje binnen
-als het goed is morgen cross en as halen.

:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top