Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Joost, binnenkort gewoon afspreken met mij en Pronk ofzo. Doen we ff een minimeeting. Branden we 3 blokken verrot, filmen alles en rotten weer op!
Goed idee of niet?
 
Originally posted by Mol
Joost, binnenkort gewoon afspreken met mij en Pronk ofzo. Doen we ff een minimeeting. Branden we 3 blokken verrot, filmen alles en rotten weer op!
Goed idee of niet?

ja opzich wel :) moet ik em alleen weer oplappen voor die uitlatentest, in de kou :P

Originally posted by Coen
het vollopen van de uitlaat kan ook een gevolg zijn, van een niet goed werkende vlotter.
weet ik :)


//edit//
mol, dan wil ik er eerst nog een langere vertanding in leggen :)
 
Oplappen voor uitlaten test. Je bedoelt ff cleanen en een nieuwe zuigertje monteren? :)
De test zal nog wel ff duren, dus dat doe je dan maar. Ik wil op korte termijn nog wel ff branden, dus fix die vertanding.
 
Originally posted by Mol
Joost, binnenkort gewoon afspreken met mij en Pronk ofzo. Doen we ff een minimeeting. Branden we 3 blokken verrot, filmen alles en rotten weer op!
Goed idee of niet?

Lijkt me een goed plan Mol, mijn blok gaat denk over een maandje ofzo uitelkaar, zodat ik genoeg tijd heb om te "upgraden" voor "Tino's Testdag"--> (klinkt goed he? ;)). Dus we moeten echt binnenkort ff gaan vlammen, zuiger moet op :D
 
hmm dat weet ik nog niet.
ik dacht vandaag, laat ik is op mn rox naar school branden. t zou droog blijven(ging toch regenen) maar was al te laat om te fietsen.
goed, ik rijden, vantevoren nog gechecked of er rollerbank was, stond er niet. onderweg nix gezien. dus ik denk whieeeeee weer overleefd en trek hem voor school nog ff open. staan er OP het schoolplein 2 politiescooters. helaas zag ik dat pas toen ik de poort al door was :rolleyes:
toen snel een bochtje gedraaid, en als een gek weer naar huis geknalt, met die politiescootertjes achter me aan. tenminste, die zaten alleen de eerste 100 meter achter me, later niet meer gezien :P
ben nog nooit zo snel thuis geweest :eek:

//edit//
mol, wat heb je in gedachten :P ?
 
Gewoon ff branden "ergens" Joost. Maybe met Pronk erbij. MHRamey moet ook weereens op de RS.
Oftewel wat ik voorstelde in een ander topic. Nog ff alles verrot branden :D
 
Originally posted by Joost@aerox
hmm dat weet ik nog niet.
ik dacht vandaag, laat ik is op mn rox naar school branden. t zou droog blijven(ging toch regenen) maar was al te laat om te
<<..........................>>
//edit//
mol, wat heb je in gedachten :P ?

Hoeveel KM :D

strakke axie :P
 
Heey Joost,

ik heb net f*cking alle 18 pagina's lopen lezen man ! ghehehe bennik wel ff mee bezig geweest... vind je et goed als ik binnekort ff langskom en dat jij dan ff een stukkie gaat blazen ? ik wil dat geweld wel eens zien dan... maak ik er meteen een filmpie van... Ik zou je wel willen toevoegen @ MSN, maja, ik heb je mail niet... zou je die ff naar me toe willen sturen ?? of mag ik jou mail adres ff aan Roeland vragen ??

mzzl's Jur van | XZ-Tuning |
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top